گوشی هوشمند GX2 ال‌ جی همراه با دوربین لیزری و صفحه نمایش ۵.۷ اینچی معرفی شد

پنج‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
استقبال از جی 3 باعث شد تا ال‌جی همچون سامسونگ با اضافه کردن امکانات اضافی مثل قلم Spen این موفقیت را در شکلی مشابه اما با امکاناتی بیشتر تکرار کند. برای همین تصمیم به طراحی و ساخت G3 Stylus گرفت. حالا این شرکت کره‌ای گوشی هوشمندی در همین سبک با نام Gx2 معرفی کرده است.
تبلیغات

شرکت ال‌جی گوشی دیگری با نام Gx2 را کمی پیش از شروع IFA معرفی کرده است. از مهم‌ترین مشخصات فنی Gx2 می‌توان به صفحه نمایش بزرگ 5.7 اینچی و دوربینی با قابلیت فوکوس لیزری اشاره کرد که قطعا از پرچم‌دار جی ۳ قرض گرفته شده است. دیگر مشخصات فنی این تلفن شامل ۴ هسته پردازشی با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، 1.3 مگاپیکسل دوربین جلو و 8 مگاپیکسل دوربین عقب (با فوکوس لیزری)، 1.5 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، صفحه نمایش با رزولوشن 720p و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری است. 

ظاهرا کره‌ای از یک استراتژی واحد پیروی می‌کنند. ظاهرا ال‌جی نیز همچون سامسونگ قصد دارد چندین تلفن هوشمند را با طراحی مشابه پرچمدار خود برای سطوح مختلف بازار عرضه کند تا نیازهای مختلف را پوشش دهد. هنوز نمایشگاه IFA شروع نشده اما ال‌جی دو تلفن جدید مشابه G3 را رونمایی نموده که هر دو میان‌رده محسوب می‌شوند. به این ترتیب ممکن است طی هفته‌های آینده شاهد رونمایی تلفن‌های بیشتری از ال‌جی باشیم که هر کدام با قیمت‌های مختلف، سخت‌افزار متفاوت و البته ظاهری یکسان روانه بازار خواهند شد.

قیمت و زمان عرضه این دستگاه هنوز مشخص نیست اما احتمالا بازار هدف Gx2 ال جی تنها به آسیا محدود باشد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی Zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات