گوشی OnePlus One در جیب صاحب آن منفجر شد

پنج‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
اشتباه وان پلاس در ماه ژوئن باعث شد تا گوشی هوشمند OnePlus One این شرکت در جیب یکی از دارندگان منفجر شود.
تبلیغات

در انجمنی که OnePlus در اختیار دارد، کاربر 'MiYzu' توضیح داده که در زمانی که بیرون از خانه و در شهر بوده ناگهان گوشی وان پلاس در جیب او منفجر شده است. اینطور که Android Police گزارش می‌دهد، این شخص در حال پیاده‌روی در مترو بوده که ناگهان باتری دستگاه بدون هیچ اخطار قبلی یا گرم شدن بیش‌از حد منفجر می‌شود، پای این شخصی با کمی سوختگی همراه شده و دستگاه نیز نابود شده است.

oneplus-one-battery-explosion-01 story

با این‌حال شرکت OnePlus دست روی دست نگذاشته و برای حفظ اعتبار کمپانی‌ هم که شده سریعا وارد عمل شده و با شخصی که متاثر از این اتفاق بوده تماس برقرار کرده و علاوه بر پذیرفتن مشکل گوشی تولیدی شرکت سعی کرده با مشتری خود مسئله را به شکلی حل کند.

در جملاتی التیام بخش، کری پی مدیر بخش جهانی شرکت OneOlus می‌گوید:

ما بسیار متاسفیم که یکی از کاربران ما به وسیله دستگاه خود با چنین تجربه‌ای رو به رو شده، ایمنی مشتری‌ها درجه اول نگرانی و توجه ما است. ما اخیرا با MiYzu ارتباط برقرار کرده‌ایم تا بیشتر در مورد شرایط او بدانیم، همچنین کارکنانی از شرکت OnePlus را فرستادیم تا وضعیت پشتی دستگاه را بررسی کنند. از این طریق می‌توانیم از تکرار چنین مشکلاتی در آینده جلوگیری کنیم.
oneplus-one-battery-explosion-02 story

کَری پی می‌گوید: «این اولین باری است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. ما قطعا تلفنی جدید را برای MiYzu ارسال خواهیم کرد و همچنین صدمه‌ای که به شلوار جین و تلفن رسیده را بررسی خواهیم کرد و تمام هزینه‌های پزشکی مرتبط با این حادثه را متقبل خواهیم شد.»

از این موضوع خوشحالیم که شرکت OnePlus بلافاصله واکنش نشان داده و به این حادثه اذعان کرده، همچنین کار‌هایی که لازم است را به صورت صحیح برای مشتری خود انجام خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات