زومیت ۴ ساله شد!

پنج‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۶
مطالعه 3 دقیقه
زومیت ۴ ساله شد. ۴ سال از اولین مقاله زومیت می‌گذرد. در طول این ۴ سال سخت تلاش کردیم و بسیار تجربه کسب نمودیم تا بتوانیم سطح کیفی مطالب را افزایش دهیم
تبلیغات

زومیت یکی از مطرح‌ترین وب‌سایت‌های آنلاین ایرانی است و در حال حاضر روزانه بیش از ۸۵ هزار بازدید کننده را پذیرا است. رسیدن به چنین جایگاهی بدون حمایت شما کاربران هرگز میسر نمی‌شد. برای جلب رضایت شما کاربران عزیز سخت کوشیدیم و فراز و نشیب بسیاری را پشت سر گذاشتیم. همواره تلاش نمودیم تا دانش خود را افزایش داده، سطح مقالات خود را بهبود بخشیده و بخش‌های جدید و متنوع را اضافه کنیم تا شما عزیزان را در کنار خود حفظ کنیم.

با این مقدمه لازم است سال‌روز تولد زومیت را به تمامی کاربران و تیم تحریره زومیت تبریک بگویم. زومیت در چنین روزی و در سال ۱۳۸۹ به‌منظور افزایش سطح دانش پارسی زبانان در زمینه‌های فناوری اطلاعات و تکنولوژی متولد گردید. در این ۴ سال تلاش کردیم تا نه تنها شما را با مقالات راهنمای خرید، نسبت به انتخاب‌ صحیح یاری کنیم، بلکه با بررسی‌های تخصصی محصول شما را با نقاط ضعف و قوت گجت‌های گوناگون آشنا کردیم، با مقالات اختصاصی سعی کردیم نگاهی تحلیلی و عمیق به موارد مختلف داشته باشیم و تلاش نمودیم کنفرانس‌های مهم خبری را پوشش زنده دهیم و با شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی همچون CES شما را از فناوری‌های روز دنیا مطلع سازیم. اکنون یک سال از زمانی که پست تولد ۳ سالگی زومیت را منتشر کردیم گذشته است. زومیت روز به روز رشد کرد و بخش‌های متنوعی همچون پازل، شاتل،‌ اینفوگرافیک، مقالات آموزشی و غیره به آن اضافه شد. امسال موفق شدیم نسبت به تولید ویدیوهای بررسی محصول نیز اقدام کنیم و در این زمینه نیز جایگاه بهترین را برای خود حفظ کنیم.

 

بازدید کننده

صفحات بازدید شده

تعداد مقالات

رتبه الکسا در ایران

سال اول

۱۷۲۹۲۴۴

۴۱۴۹۶۰۰

۱۰۱۴

۹۱۸

سال دوم

۵۴۲۴۷۳۳

۱۴۱۵۰۱۴۹

۱۸۱۵

۳۸۱

سال سوم

۹٫۵۷۹٫۰۶۹

۲۹۵۴۸۰۵۸

۳۷۸۵

۱۸۱

سال چهارم

۳۱٫۰۰۲٫۶۷۸

۹۸٫۰۳۴٫۶۸۲

۶۸۸۴

۱۳۹

جمع

۴۷٫۷۳۵٫۷۲۴

۱۴۵٫۸۸۲٫۴۸۹

۱۳٫۴۹۸

-

بی‌شک کیفیت مقالات و نحوه ارایه درست آن‌ها در سایت، یکی از مهم‌ترین اهداف ما بوده است که قضاوت و نظرات شما مطمئن‌ترین شیوه برای سنجش پیشرفت زومیت در این زمینه خواهد بود. اما از نظر کمی، زومیت در چهارمین سال فعالیت خود شاهد رشد بسیار زیادی در آمارها و معیارهای مهم ارزیابی بوده است. از جمله اینکه از نظر تعداد بازدیدکننده شاهد رشد چشم‌گیری نسبت به سال پیش بوده‌ایم. همچنین ما در طول ۴ سال بیش از ۳۲۸ هزار دیدگاه در بخش نظرات دریافت کردیم.

همچنین در نمودار زیر می‌توانید میزان استقبال خوانندگان عزیز زومیت را در جای جای ایران عزیزمان ملاحظه فرمایید:

 بازدید زومیت از مناطق مختلف کشور

ذکر این مساله ضروری است که ما از یک سال و نیم پیش تصمیم به تعویض لوگو و نشان زومیت داشته‌ایم. برای اعمال این تغییر، از طراح‌های بسیاری کمک گرفتیم و هر بار به نوعی نومید شدیم. در نهایت دست به دامن طراح‌های خارجی شدیم و حاصل آن لوگویی است که در ادامه مشاهده می‌کنید. از این پس زومیت را با این نشان خواهیم شناخت:

zoomit favicon
لوگو زومیت

آنچه ذکر آن رفت به اندازه‌ی کافی مایه‌ی فخر و مباهات و مراتب قدردانی ما از همراهی شما خوبان را فراهم آورد؛ اما بر خود لازم می‌دانیم در نهایت، وعده‌ی تعدادی رخداد بزرگ دیگر را نیز در مجموعه‌ی زومیت به شما عزیزان بدهیم که در آینده‌ی نزدیک شاهد آن‌ها خواهید بود.

در انتها از شما دوستان همیشگی زومیت خواستارم تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند خود را در رابطه با بخش‌های اضافه شده و کیفیت مقالات زومیت با ما در میان بگذارید. همچنین اگر پیشنهادی در رابطه با اضافه شدن بخش جدیدی به زومیت در نظر دارید ما را در قسمت نظرات از آن مطلع سازید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات