گلکسی مگا 2: عرضه بی سر صدای تلفن‌ غول جدید سامسونگ

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی مگا ۲ سامسونگ آخرین کهکشانی سامسونگ در رده فبلت‌های خط تولید مگا است. این فبلت به طور گسترده در بازار‌های مختلف آسیای نظیر مالزی از هفته پیش عرضه شده و حالا تصاویری از این گوشی در محوطه یک شرکت تکنولوژی را در اختیار داریم.
تبلیغات

 تعداد گوشی‌های تولیدی سامسونگ به قدری زیاد است که گلکسی مگا 2 انگار در آن میان گم شده و باید کسی پیدا شود تا با در دست گرفتن این گوشی به جای سامسونگ آن را برای افراد مختلف معرفی کند. سامسونگ قصد نداشته برای رونمایی و عرضه این محصول سر و صدایی به پا کند و این فبلت بزرگ بی سر و صدا حالا به شرکت تکنولوژی تایلندی DroidSans رسیده تا به ما کمی در شناخت محصولی که سامسونگ ترتیب داده کمک کند.

gsmarena 001 2

مشخصات گوشی مگا 2 یک صفحه نمایش بزرگ 6 اینچی با کیفیت 720p است که از شبکه LTE نیز پشتیبانی می‌کند، پردازنده آن چهار هسته‌ اکسینوس ۱.۴ گیگاهرتزی است. پردازنده گرافیکی Mali-400Mp نیز می‌تواند رزولوشن پایین صفحه نمایش این دستگاه را پردازش کند. سامسونگ برای تنوع در پشت تلفن مگا ۲ از چرمی استفاده کرده که پیش‌تر در گلکسی نوت سوم آن را دیده‌ایم.

همان ویژگی‌های نرم‌افزاری که در نسل پیشین این دستگاه موجود بوده را می‌توان در این صفحه بزرگ از دستگاه سامسونگ با نام مگا ۲ نیز دید که می‌توان از جمله آن‌ها به دو بخشی کردن صفحه و عملکرد‌های چند وظیفگی اشاره کرد. دوربین ۸ مگاپیکسلی این دستگاه عکس‌های خوبی می‌گیرد، محدوده‌ای پویا و با رنگ‌های زنده ثبت می‌کند که در حالت HDR حتی بهتر هم می‌شود.

دو نمونه تصویری که با این گوشی هوشمند گرفته شده:

gsmarena 002
gsmarena 003

گلکسی مگا ۲ سامسونگ در برخی بازار‌های هدف سامسونگ با قیمت ۳۹۵ دلار ارائه شده است. انتظار داریم تا یک ماه دیگر در سایر کشور‌های آسیایی از جمله کشور خودمان ایران نیز این دستگاه را در ویترین مغازه‌ها ببینیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات