مشخصات فنی تبلت اکسپریا Z3 کامپکت فاش شد: پردازنده اسنپ‌دراگون 801، سه گیگابایت رم، نمایشگر Full HD

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود اینتل در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2014 برلین پرده از تبلت اکسپریا Z3 کامپکت بردارد. با توجه به این موضوع اطلاعاتی از مشخصات فنی این تبلت  منتشر شده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشر شده که منتسب به مشخصات فنی اکسپریا Z3 تبلت کامپکت است، این محصول از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801 که سونی در اکسپریا Z2 تبلت نیز از آن بهره برده بود، استفاده کرده است، اما با این تفاوت که در تبلت Z3 کامپکت فرکانس کاری این تراشه افزایش یافته و تراشه‌ی مورد استفاده دارای کد MSM89744AC است.

سونی در این محصول از حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی بهره خواهد برد که استفاده از حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی این تبلت را از نظر مشخصات فنی شبیه به اکسپریا Z2 تبلت می‌کند. صفحه‌ی نمایش مورد استفاده در این محصول اندازه‌ای برابر ۸ اینچ داشته و رزولوشنی برابر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد که از فناوری‌هایی چون TRILUMINOS و X-Reality برای پردازش تصاویر استفاده می‌کند. ضمناً از یک پوشش ضد بازتابش برای بهبود کیفیت صفحه‌ی نمایش استفاده شده است.

از جمله‌ی سایر ویژگی‌های این تبلت می‌تون به بهره‌گیری از دوربین ۸ مگاپیکسلی Exmor RS در پشت و پشتیبانی از NFC و بلوتوث ۴ نیز اشاره کرد. همچنین شنیده‌ها حکایت از استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در این محصول دارند.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول به بازار منتشر نشده و برای اطلاع از این موضوع باید به انتظار نمایشگاه IFA 2014 برلین بنشینیم.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات