سامسونگ گلکسی نوت 4 به سنسور اثر انگشت با ویژگی‌های بیشتر مجهز خواهد بود

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با معرفی گلکسی S5 ویژگی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با عنوان سنسور اثر انگشت را در گوشی‌ پرچم‌دار خود معرفی کرد. این ویژگی به نظر می‌رسد همچون تاچ آی‌دی که اپل در آیفون 5S معرفی کرد، مورد توجه طرفداران سامسونگ قرار گرفته است. امروز گزارش جدیدی از SamMobile در اختیار داریم که در آن به جای‌گذاری این سنسور در گلکسی نوت 4 اشاره دارد.
تبلیغات

 منابع SamMobile مدعی‌اند که دستگاه پرچم‌دار جدید سامسونگ قرار است از ویژگی‌های طبیعی یک سنسور اثر انگشت خوان درست شبیه به گلکسی S5 و گوشی اخیرا معرفی شده گلکسی آلفا بهره مند شود. در حالی که در نوت 4 تمام قابلیت‌های سنسور اثر انگشت گلکسی S5 پشتیبانی خواهد شد، انتظار می‌رود سامسونگ ویژگی‌های بیشتری را در نوت 4 به کار گیرد.

احتمال بسیار فراوان محوطه‌ای که می‌توان با سنسور اثر انگشت کار کرد، بخشی از آن در دکمه خانگی دستگاه و بخشی دیگر از آن در نواحی پایین صفحه نمایش دستگاه است. به گفته SamMobile یکی از ویژگی‌های اضافی سنسور اثر انگشت نوت 4 Fingerprint Shortcuts نام دارد که به شما اجازه می‌دهد با ثبت کردن انگشت خود برای هر اپلیکیشن، به صورت مستقیم از صفحه قفل وارد آن برنامه یا بازی شوید. ویژگی دیگر Web Sign-in نام داردکه اجازه می‌دهد با اثر انگشت خود در سایت‌ها ثبت نام کنید و دیگر نیازی به تایپ کردن نام کاربری و رمز عبور نداشته باشید.

این دو ویژگی به نظر بسیار کاربردی هستند و تا مدت کم باقی مانده تا Unpacked بعدی متوجه خواهیم شد که این ویژگی‌ها در سنسور اثر انگشت نوت 4 وجود خواهد داشت یا خیر.

مراسم رونمایی از گلکسی نوت چهارم برای 3 سپتامبر برابر با 12 شهریور برنامه ریزی شده است. در کنار ویژگی‌های سنسور اثر انگشت این دستگاه می‌توان به مشخصات سخت‌افزاری بسیار قدرتمند این دستگاه نظیر صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، پردازنده Snapdragon 805، حافظه رم 3 گیگابایت و دوربین پشتی همراه با لرزش‌گیر اپتیکال اشاره کرد. شبیه به گلکسی آلفا ممکن است نوت جدید نیز از فریمی فلزی برخوردار باشد که ظاهری زیباتر را به این دستگاه خوش ساخت ببخشد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات