پوستر ساعت‌هوشمند ایسوس نشان از صفحه‌ی نمایش خمیده‌‌ی این محصول دارد

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
رفته‌رفته شاهد عرضه‌ی انواع ساعت‌های‌هوشمند توسط تولیدکنندگان ابزار‌های الکترونیک به بازار هستیم. در نمایشگاه IFA 2014 نیز شاهد معرفی رسمی موتو 360 در ۱۳ شهریور و همچنین ساعت‌های‌هوشمند دیگری از ال‌جی و سامسونگ خواهیم بود. همچنین باید به ایسوس نیز اشاره کرد که وعده‌ی معرفی ساعت‌هوشمند را ۱۲ شهریور ماه داده است. امروز تصاویری از طراحی این ساعت‌هوشمند منتشر شده که نوید استفاده از صفحه‌ی نمایش خمیده را در این محصول می‌دهد.
تبلیغات

تنها چند روز تا آغاز IFA 2014 برلین باقی است و براساس اخبار و اطلاعات منتشر شده شاهد معرفی ساعت‌هوشمندی از جانب تولیدکننده‌ی تایوانی ایسوس خواهیم بود. صبح امروز تصاویری مربوط به پوسترهایی از این ساعت‌هوشمند در پیج ایسوس منتشر شده که براساس شنیده‌ها با قابلیت‌هایی خاصی چون کنترل از طریق ژست‌های حرکتی همراه شده است. براساس تصویر منتشر شده به‌نظر می‌رسد این ساعت‌هوشمند همراه با دوربین و همچنین سطحی صاف و صیقلی با وجود نشانه‌هایی مبنی بر خمیدگی روانه‌ی بازار خواهد شد.

AsusWatchInt

هرچند این ساعت‌هوشمند از نظر ظاهری تفاوتی با نمونه‌های موجود در بازار نداشته و می‌توان آن را شبیه به ساعت‌‌هوشمند عرضه شده توسط سامسونگ خواند، اما باید به بدنه‌ی باریک‌تر و همچنین کمی خمیدگی در ساختار آن نیز اشاره کرد. در صورتی که این ساعت‌هوشمند دارای دوربین نیز باشد، باید در انتظار سیاست‌های ایسوس برای قیمت‌گذاری این ساعت‌هوشمند باشیم. به‌نظر می‌رسد ایسوس از عرضه‌ی این ساعت‌هوشمند به بازاری که با سرعت بالایی در حال رشد است، راضی بوده و سعی دارد تا با این محصول جای پای خود را در این بازار باز کند. هنوز اطلاعاتی در مورد سیستم‌عامل مورد استفاده در این محصول منتشر نشده و معلوم نیست که آیا ایسوس از اندروید Wear استفاده خواهد کرد یا رابط‌کاربری خود را روی این ساعت‌هوشمند قرار خواهد داد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات