با بلندگوی قابل حمل X100 لاجیتک آشنا شوید

دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
همیشه در سفر از وسایلی استفاده می‌کنیم که باعث راحتی و آسایش بیشتر ما شوند تا لذت بیشتری از سفر خود ببریم.
تبلیغات

یک دسته از این وسایل، ابزارهای دیجیتالی هستند که برای کاربری‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از این ابزارها بلندگوهایی هستند که برای گوش دادن به موسیقی در هنگام حرکت مناسبند و می‌توان به راحتی آنها را به تبلت و گوشی تلفن همراه متصل کرد.

این اسپیکر لاجیتک باید چند ویژگی مهم داشته باشند که از جمله آنها می‌توان به اندازه کوچک، کیفیت بالا، قابلیت اتصال بی‌سیم و نگهداری شارژ زیاد اشاره کرد. شرکت لاجیتک به تازگی محصول جدیدی با نام X100 را معرفی کرده است که تمامی ویژگی های ذکر شده را دارد.

بدنه دایره‌ای شکل X100 تنها 8.5 سانیمتر قطر، 6.5 سانتیمتر ضخامت و 160 گرم وزن دارد و به راحتی می‌توان آن را در جیب یا کیف گذاشت و با خود جابجا کرد. همچنین بند کوتاه تعبیه شده روی آن اتصال ساده به کمر شلوار یا بند کوله‌پشتی را فراهم می‌کند.

این بلندگو می‌تواند هر صدایی را با کیفیت بالا پخش کند و اگر در هنگام پخش موسیقی تماس تلفنی برقرار شود حالت پخش صدا را قطع کرده و شروع به زنگ خوردن می‌کند. دو راه برای اتصال این بلندگوی کوچک به دیگر ابزارها وجود دارد، اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث و اتصال با‌سیم از طریق جک هدفون 3.5 میلیمتری. باطری X100 نیز از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود و با هربار پر کردن شارژ تا 5 ساعت برای شما موسیقی پخش می‌کند.

x100-mobile-wireless-speaker

بلندگوی X100 لاجیتک علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده، طراحی ظاهری زیبایی نیز دارد و می‌تواند جزو یکی از جذابترین ابزارهای همراه شما محسوب شود. این محصول در پنج رنگ خاص موجود است و از دو رنگ مختلف برای بدنه و پوشش رویی آن استفاده شده است. این محصول دوست داشتنی لاجیتک در حال حاضر با گارانتی آواژنگ در بازارهای داخلی کشور موجود است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات