زوم‌اَپ: My Diet Diary، بدون زحمت چاق شوید!

دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
مطالعه 3 دقیقه
روز گذشته اپلیکیشن MyFitnessPal Calorie Counter را معرفی کردیم. امروز اپلیکیشن دیگری را معرفی می‌کنیم که امکانات بسیار بهتری برای افرادی دارد که می‌خواهند کمی بین پوست و استخوانشان چربی اضافه کنند! اپلیکیشنی برای لاغرهایی که دوست دارند چاق‌تر شوند.
تبلیغات

اکثر افراد به خاطر شیوع چاقی و مسایل و مشکلات مربوط به آن دوست دارند رژیم غذایی سالمی را پیش بگیرند و کمی وزن خود را کاهش دهند، اما کم نیستند افراد لاغراندامی که دوست دارند کمی چاق‌تر شوند تا اندام زیبا‌ و متناسب‌تری داشته باشند. در ادامه با زومیتهمراه باشید تا یک محاسبه‌گر کالری دیگر را به شما معرفی کنیم که بیش از آن که به درد رژیمی‌ها بخورد برای افرادی مناسب است که می‌خواهند چاق‌تر شوند. با سپاس از خانم الناز فرخی به خاطر معرفی این اپلیکیشن.

zoomapp-mydietdiary-1

My Diet Diary رابطی بسیار شبیه به اپلیکیشن Calorie Counter دارد که روز گذشته در زومیت معرفی کردیم. کافی است در اولین اجرای برنامه هدف خود را به جای کاهش یا حفظ وزن، افزایش وزن انتخاب کنید تا وارد برنامه افزایش وزن این اپلیکیشن شوید. این اپلکیشن تاکید بسیار زیادی بر مصرف آب دارد. مصرف آب زیاد در کنار خوردن مواد پرکالری باعث می‌شود به شکلی اصولی و صحیح بدنتان شروع به حجیم‌تر شدن کند. در کنار این‌ها مصرف پروتئین بیشتر و بدنسازی می‌تواند عضلات شما را حجیم‌تر کرده و اندامی مناسب برایتان رقم بزند.

سازوکار این اپلیکیشن مثل اپلیکیشن Calorie Counter است. برای شما هدفی تعیین می‌شود که مثلا امروز باید مقدار مشخصی کالری دریافت کنید. شما نیز هر چه می‌خورید را در اپلیکیشن وارد می‌کنید تا به هدف تعیین شده برسید. هر بار که اپلیکیشن را باز می‌کنید، در پایین نمای کلی مصرف کالری نشان داد می‌شود و یک نکته برای بهبود عملکرد شما ذکر می‌شود سپس از شما خواسته می‌شود این مسائل را رعایت کنید. مثلا اپلیکیشن از شما می‌خواهد که بیشتر آب بنوشید یا پروتئین بیشتری مصرف کنید.

zoomapp-mydietdiary-2

اگر ماده مصرفی‌تان بارکد دارد می‌توانید با استفاده از دوربین تلفن هوشمندتان بارکد را بخوانید تا مقدار کالری آن، در صورتی که در دیتابیس اپلیکیشن وجود داشته باشد، به طور خودکار درج شود.

بخش‌هایی چون Healthy Cooking و Exercises & Fitness نیز به کاربر این امکان را می‌دهند که مقالاتی مناسب و راهنمایی‌های مفیدی درباره آشپزی سالم و انجام تمرینات ورزشی مناسب برای تناسب اندام را مطالعه کند. همچنین امکان اتصال و همگام شدن با ابزارهای پوشیدنی گام‌شمار و سلامتی چون Fitbit و Jawbone UP در این اپلیکیشن نیز وجود دارد تا اپلیکیشن بتواند کل فعالیت‌های شما را زیر نظر بگیرد.

My Diet Diary برای اندروید و iOS ارائه شده و کاربران این دو پلتفرم می‌توانند از امکانات و ویژگی‌های پیشرفته این اپلیکیشن بهره‌مند شوند. خوشحال می‌شویم تجربه خود در استفاده از این اپلیکیشن را با ما در میان بگذارید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات