تصاویر جدیدی از لومیا 830 فاش شد: مایکروسافت تغییری در طراحی لومیا ایجاد نکرده است

دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از اولین لومیای کاملا مایکروسافتی فاش شده که نشان می‌دهد پس از تصاحب کمپانی نوکیا توسط مایکروسافت، حداقل فعلا شاهدتغییر عمده‌ای در طراحی ظاهری و روند تولید این ویندوز فونها نخواهیم بود.
تبلیغات

این اولین تصویر فاش شده از لومیا 830 نیست، اما واضح‌ترین تصویری است که از این تلفن دیده‌ایم و اولین محصولی است که به طور کامل ساخت مایکروسافت محسوب می‌شود، نه نوکیا! به زودی شاهد مراسم معرفی این تلفن خواهیم بود و جزئیات بیشتری از مشخصات سخت‌افزاری آن را رونمایی خواهد شد.

اما بر اساس تصاویر فاش شده می‌توان گفت لومیا 830 همچنان از همان زبان طراحی همیشگی تلفن‌های لومیا که نوکیا مبدع آن بود، پیروی می‌کند. در واقع دکمه‌هایی چون پاور/قفل صفحه و دکمه اختصاصی شاتر دوربین همچنان در سمت راست دستگاه باقی مانده‌اند، همچنین حاشیه‌های ضخیم که در بخش پایین آن دکمه‌های خازنی اختصاصی قرار گرفته‌اند نیز سر جای خود باقی هستند.

نکته جالب این که شکل لنز دوربین این تلفن مثل لومیا 1020  است ولی طراحی کلی آن بیشتر به لومیا 925 شباهت دارد. پورت‌های صدا و میکرو USB در بالای دستگاه قرار گرفته‌اند و در پشت بدنه قابل جدا شدن است. بر اساس مستندات به دست آمده از اداره صدور گواهی مخابراتی برزیل، آناتل، به نظر می‌رسد که مایکروسافت حداقل فعلا قصد دارد تا ویندوزفون‌های جدیدش را با برند نوکیا روانه بازار کند، اما در زیر در پشتی این تلفن و در کنار تگ تولیدکننده نام Microsoft Mobile را خواهید دید.

نظر شما درباره این تلفن و آینده ویندوزفون‌های نوکیا که حالا دیگر به طور کامل به زیر سایه مایکروسافت رفته اند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات