هفته آینده ساعت هوشمند دایره‌ای شکل ال‌جی با نام G Watch R معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد رویداد IFA 2014 سرشار از اتفاقات هیجان‌انگیز باشد. در کنار معرفی آیفون 6، گلکسی نوت 4، اکسپریا Z3 حالا با انتشار تیزری از ال‌جی، باید منتظر ساعت دایره‌ای شکل این کمپانی هم در برلین باشیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

از بین سه ساعت هوشمند دارای سیستم عامل اندروید وِیر که در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل معرفی شدند، موتو 360 بدون تردید محبوب‌ترین بود و بیش از گیرلایو سامسونگ و جی‌واچ ال‌جی مورد توجه قرار گرفت. صفحه‌نمایش گِرد آن نمایی کلاسیک و زیبا به آن بخشیده بود و زیبایی‌اش کاملا در مقایسه با گیر لایو و جی‌واچ مربعی شکل به چشم می‌آمد. حالا به نظر می‌رسد، ال‌جی چندان از طراحی اولین ساعت هوشمند خود راضی نبوده و درصدد است تا یک ساعت هوشمند دایره‌ای شکل با نام G Watch R را هفته آینده در برلین معرفی کند.

در تیزری که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده تصاویری از یک ساعت دایره‌ای شکل دیده می‌شود. برخلاف جی‌واچ، بر روی این ساعت هوشمند جدید، دکمه‌ای قرار دارد و در پایان این کلیپ ویدیویی اعلام می‌شود که در جریان رویداد IFA 2014 برلین بیشتر با این ساعت آشنا خواهیم شد.

فاصله بین معرفی جی‌واچ مربع شکل و جی‌واچ دایره‌ای فقط ۲.۵ ماه است و این خود نشان‌دهنده استراتژی ال‌جی در این زمینه است. معمولا دوره توسعه یک محصول چندین ماه است و بسته به این که این محصول دارای چه ویژگی‌هایی باشد حتی ممکن است، یک ‌سال یا حتی بیشتر نیز این پروسه به طول بیانجامد. این بدان معنا است که ال‌جی در کنار ساخت جی‌واچ مشغول ساخت جی واچ دایره‌ای هم بوده و تصمیم گرفته تا ساعت مربع خود را زودتر به بازار عرضه کند تا اولا از سایر رقبا در ارائه یک ساعت هوشمند عقب نباشد و در مرحله دوم با دریافت بازخورد مشتریان، ایرادات و مشکلات نرم‌افزاری این ساعت را در مدل دایره‌ای رفع نماید تا محصولی منحصر بفرد را به بازار عرضه کند.

ساعت هوشمند ال جی G Watch R ساعتی است که ال‌جی روی آن خیلی حساب می کند و شاید تصمیم ال‌جی برای معرفی این ساعت هوشمند، فقط چند ساعت بعد از عرضه موتو 360 باعث شود تمام شور و هیجانی که همه در طی ماه‌های اخیر برای موتو360 داشتند، فروکش کند. چه این امر اتفاقی بوده باشد و چه حاصل برنامه‌ریزی دقیق ال‌جی باشد، به هر حال معرفی یک ساعت هوشمند دایره‌ای شکل جدید توسط ال‌جی، رقابت را گرم‌تر می کند.

البته ال‌جی تنها تولیدکننده‌ای نیست که قرار است بزودی یک ساعت هوشمند را معرفی کند بلکه ایسوس نیز درصدد معرفی یک ساعت هوشمند در رویداد IFA 2014 است که البته احتمالا ساعت ایسوس مربعی شکل خواهد بود. اچ‌تی‌سی هم مشغول کار روی یک ساعت هوشمند است که احتمالا اواخر سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهد شد.

یک ساعت هوشمند سامسونگ از سری Gear تا آخر امسال به بازار عرضه می‌شود و البته اگر موافق باشید دیگر از پیش‌بینی‌ها مبنی بر ارائه آی واچ توسط اپل نگوییم. در حال حاضر موتو360 زیباترین ساعت هوشمندی است که می‌شناسیم اما میدان رقابت کم‌کم شلوغ تر می‌شود و دیگر همه چیز مانند دو ماه پیش به سود موتورولا نیست و شاید حالا دیگر موتورولا نتواند مدت زمان زیادی عنوان بهترین تولید کننده ساعت هوشمند را یدک بکشد.

شما ساعت جدید ال‌جی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر زومیتی‌ها در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات