ساعت هوشمند Gear 3 با صفحه‌ی نمایش خمیده در IFA 2014 رونمایی می‌شود

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد مدیران سامسونگ علاقه‌ی وافری به گجت‌های پوشیدنی و مخصوصاً ساعت‌های‌هوشمند دارند، چراکه این کمپانی بیش از هر رقیب دیگری محصولاتی را در این حوزه روانه‌ی بازار کرده است. بطوریکه گلکسی‌گیر، گیر ۲ و گیر لایو از جمله‌ی این محصولات هستند. حال پس از گذشت یک سال از زمان عرضه‌ی گلکسی‌گیر، شایعاتی مبنی بر معرفی گیر۳ و همچنین برخی از مشخصات فنی آن منتشر شده است.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که افراد آگاه در مورد این ساعت‌هوشمند گزارش کرده‌اند، گیر۳ طول بیشتری نسبت به نسل قبل دارد و از صفحه‌‌ی نمایش خمیده بهره می‌برد. می‌توان صفحه‌ی نمایش این محصول را تا حدودی شبیه به گیر فیت عنوان کرد.

همچون Gear 2 و Gear 2 Neo این ساعت‌هوشمند نیز از یک کلید فیزیکی بهره برده و ضمناً به‌همراه سیستم‌عامل تایزن به بازار عرضه خواهد شد. به‌نظر می‌رسد دیگر شاهد استفاده از دوربین در نسل جدید ساعت‌هوشمند سامسونگ نخواهیم بود. استفاده از دوربین در ساعت هوشمند تا حدی غیر معقول به نظر می‌رسد.

یکی از جالب‌ترین نکات در مورد آخرین اخبار منتشر شده در این مورد، وجود اسلاتی برای تعبیه سیم‌کارت در این ساعت‌هوشمند است که از این‌رو گمانه‌ها در مورد تولید ساعت‌هوشمند با نام گیر سولو را تقویت می‌کند. در صورت وجود چنین امکانی باید شاهد عملکرد مستقل از تلفن‌های‌هوشمند در گیر ۳ باشیم.

هنوز اطلاعات دقیقی در این مورد در دست نبوده و سامسونگ نیز هیچ یک از موارد فوق را تایید نکرده است، پس باید به انتظار مراسم ۱۲ شهریور سامسونگ باشیم، چراکه پاسخ تمامی سوالات در این مراسم مشخص خواهد شد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی Zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات