ویندوز 9 را تنها با یک کلیک می‌توان بروزرسانی کرد

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که پیش از این نیز در زومیت خواندید، به احتمال زیاد مایکروسافت در واپسین روزهای سپتامبر نسخه‌ی آزمایشی ویندوز 9 را منتشر خواهد کرد. شایعات زیادی همچون حذف منوی چارم و اضافه شدن منوی استارت بصورت سنتی در آن مطرح شده است. امروز شایعات و اخبار جدیدی از این محصول به گوش رسیده که در ادامه بررسی می‌کنیم.
تبلیغات

براساس آخرین شنیده‌ها به‌نظر می‌رسد ویندوز ۹ به‌همراه ویژگی‌های دیگری نیز روانه‌ی بازار خواهد شد. براساس اطلاعاتی که توسط Neowin منتشر شده، مایکروسافت کلیدی اختصاصی را برای دریافت مستقیم بروزرسانی‌ها از طریق کلیک روی آن در این سیستم‌عامل گنجانده است.

اما چرا چنین قابلیتی اهمیت فراوانی دارد؟ در نسخه‌های پیشین ویندوز در صورت عرضه‌ی نسخه‌‌ی بروز شده‌ای از این سیستم عامل نیاز بود تا کاربران این نسخه را از ابتدا نصب کنند، اما تعبیه چنین قابلیتی این امکان را در اختیار مایکروسافت قرار داده تا بروزرسانی‌های مدنظر خود را در دوره‌های زمانی متناوب منتشر کند. Neowin وجود این کلید را در نسخه‌هایی داخلی سیستم‌عامل که هم‌اکنون در حال توسعه است، تایید کرده است.

شاید مایکروسافت این کلید را در نسخه‌های آتی ویندوز از سیستم‌عامل خود حذف کند، هرچند براساس اطلاعات منتشر شده این کلید در رابط گرافیکی قرار گرفته و از این‌رو به‌نظر می‌رسد در نسخه‌های نهایی شاهد این کلید خواهیم بود، اگرچه اندکی تغییر در آن گریزناپذیر به نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات