HTC Flounder یا نکسوس 9، گواهی WiFi را اخذ کرد

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
تبلتی از اچ‌تی‌سی با نام Flounder که به‌نظر می‌رسد همان نکسوس ۹ گوگل است، اخیراً گواهی مربوط به WiFi را در روزهای ابتدایی ماه جاری اخذ کرده است. هرچند اطلاعاتی از مشخصات فنی این تبلت فاش نشده، اما گمانه‌زنی‌ها در مورد اینکه این تبلت جایگزینی برای نکسوس ۱۰ شده و صفحه‌ی نمایشی کوچکتر از ۱۰ اینچ خواهد داشت، قوت گرفته است.
تبلیغات

پیش‌ از این نیز اطلاعاتی در مورد نکسوس ۹ منتشر شده بود که حکایت از استفاده از مشخصات فنی بالا در این تبلت ساخت اچ‌تی‌سی داشت. شنیده‌ها حکایت از این دارد که مشخصات فنی این تبلت تا حدودی نزدیک به مشخصات فنی تبلت شیلد انویدیا خواهد بود که اخیراً معرفی شده است. به‌نظر می‌رسد نکسوس ۹ نیز از پردازنده‌ی تگرا کی‌وان، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین ساخت سونی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل بهره خواهد برد.

HTCFlounder

با توجه به اخذ گواهی WiFi توسط این تبلت، می‌توان به این نتیجه رسید که تبلت Flounder ساخت اچ‌تی‌سی یک تبلت با قابلیت WiFi بوده و همچنین از اندروید L نیز به‌عنوان سیستم‌عامل بهره می‌برد که رابط‌کاربری اچ‌تی‌سی نیز با آن همراه نخواهد شد. با توجه به دو شماره‌ی مدل برای این تبلت می‌توان به این نتیجه رسید که نسخه‌ای فقط با قابلیت WiFi‌ و دیگری با قابلیت اتصال به شبکه‌های موبایل از طریق قراردادن سیم‌کارت قابل استفاده خواهد بود. با توجه به وجود تراشه‌ی تگرا کی‌وان و همچنین استفاده از اندروید L، شاید این محصول اولین تبلت ۶۴ بیتی نکسوس خواهد بود. نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات