سونی راکت‌های تنیس را نیز هوشمند می‌کند

جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
به‌نظر می‌رسد سونی علاوه بر گجت‌های پوشیدنی، در نظر دارد تا سنسورهایی را نیز برای ورزشکاران تولید نمایند تا بصورت حرفه‌ای به تحلیل و بررسی داده‌های حاصل از این سنسورها پرداخته و عملکرد خود را بهبود دهند. یکی از این سنسورها، Smart Tennis Sensor است که برای ورزش تنیس طراحی شده و در آمریکا و کانادا به کار گرفته خواهد شد.
تبلیغات

Smart Tennis Sensor با راکت‌های تولیدشده توسط کمپانی‌های Wilson، Prince و Yonex قابلیت جفت شدن را دارد و اطلاعاتی از قبیل ضربات سرویس و غیره را از طریق اپلیکیشن توسعه داده شده در iOS و اندروید در اختیار ورزشکاران یا مربیان آن‌ها قرار می‌دهد. این سنسور قادر است تا با استفاده از حافظه‌ی همراه، اطلاعات بیش از 12,000 ضربه را در حافظه‌ی خود ذخیره نماید. سونی با اخذ گواهی IP65 برای این سنسور، مقاومت این سنسور را در برابر آب و گردوغبار بیمه کرده که موضوع غریبی برای تنیس و تجهیزات آن نیست.

این سنسور علاوه بر امکاناتی برای تشخیص حرکت و نواختن ضربات، قادر است تا درصورت خواست ورزشکار یا مربی اطلاعات به‌ دست آمده را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. هنوز زمان دقیق و مشخصی برای عرضه‌ی این سنسور عنوان نشده است، اما براساس اطلاعاتی که سونی منتشر کرده، کمپانی Wilson از اواخر ژانویه ۲۰۱۵ آغاز به فروش این گجت ۲۰۰ دلاری به‌همراه راکت‌های خود خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات