ایسوس از مانیتور ۱۴۴ هرتز ROG Swift 27 رونمایی کرد

جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
ایسوس در ایفا ۲۰۱۴ از مانیتور ۱۴۴ هرتز ۲۷ اینچ خود رونمایی می‌کند.
تبلیغات

امسال در IFA 2014 علاوه بر ال‌جی که از مانیتور ۳۴ و ۳۱ اینچ خود با فرکانس ۱۴۴ هرتز رونمایی می‌کند، ایسوس نیز یک مانیتور در همین کلاس را به نمایش خواهد گذاشت. مانیتور جدید ایسوس از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند.

مانیتور ۱۴۴ هرتز ایسوس با نام PG278Q ROG Swift 27 روانه بازار خواهد شد. این مانیتور ایسوس ۲۷ اینچی از فناوری G-Sync پشتیبانی می‌کند. از این بابت ایسوس مانیتور جدید خود را اولین مانیتور دنیا با قابلیت پشتیبانی از G-Sync و رزولوشن WQHD می‌داند.

ایسوس زمان پاسخ‌گویی مانیتور خود را ۱ میلی‌ثانیه اعلام کرده است تا این مانیتور به گزینه‌ی مناسبی برای علاقمندان به بازی و همچنین تماشای فیلم‌های اکشن و ورزشی تبدیل شود. در همین راستا ایسوس ادعا می‌کند که مانیتور ROG این شرکت بهترین مانیتور گیمینگ دنیا است که تا به حال ساخته شده است.

این مانیتور برای اتصال به نسل جدید کارت گرافیک‌های انویدیا با پشتیبانی از 3D Version 2.0 و G-Sync است. رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل باعث می‌شود تا این مانیتور نه‌تنها برای مصارف بازی بلکه برای امور دیگر هم به گزینه‌ای عالی تبدیل شود.

اما خبر بد اینکه پنل بکار رفته در این مانیتور از نوع TN است و از این بابت بعید است زاویه دید مناسب و در کلاس پنل‌های IPS داشته باشد. ایسوس از طریق یک دکمه روی صفحه امکان سویچ کردن روی رفرش‌ریت‌های ۶۰، ۱۲۰ و ۱۴۴ هرتز را میسر کرده است.

قیمت مانیتور PG278Q ROG Swift 27 اعلام نشده است. 

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی Zoomit.ir/ifa/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات