Call of Duty: Advanced Warfare برای کنسول Wii U ارایه نمی‌شود

جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
اگر منتظر بودید تا پاییز امسال بازی Call of Duty: Advanced Warfare را در کنسول Wii U بازی کنید، خبرهای بدی برای شما داریم. به نظر می‌رسد Activision تصمیم گرفته است تا این بازی را برای کنسول نینتندو ارایه نکند.
تبلیغات

مایکل کاندری، بنیان‌گذار شرکت توسعه‌دهنده Sledgehammer Games در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا این بازی برای کنسول نینتندو هم عرضه خواهد شد یا خیر، گفت:

نه، برای Wii U عرضه نمی‌شود. این تصمیمی است که از سوی اکتیویژن اتخاذ شده است. ما بر روی اکس‌باکس وان، PS4، و رایانه‌های شخصی متمرکز شده‌ایم. از سوی دیگر استودیوی High Moon در حال کار بر روی نسخه‌های اکس‌باکس 360 و PS3 این بازی است.

این یک اعلامیه مهم از سوی اکتیویژن است و در واقع همسویی این شرکت با سایرین را نشان می‌دهد، چرا که پیش از این نیز یوبی‌سافت اعلام کرده بود که سرمایه‌گذاری برای تولید بازی‌های سطح بالا که برای بزرگسالان طراحی شده‌اند در کنسول Wii U، اقتصادی نیست.

اگرچه بازی‌های Call Of Duty همواره جزو پرفروش‌ترین بازی‌ها بوده‌اند و رکوردشکنی‌های مخصوص به خود را در پلتفرم‌های مختلف داشته‌اند، و از سال 2012 نیز هر دو قسمت -Black Ops II و Ghosts این بازی برای کنسول نینتندو نیز ارایه شده بودند ولی امسال نباید منتظر این اتفاق برای Wii U باشیم.

بازی Advanced Warfare سیزدهم آبان  برای اکس‌باکس وان، اکس‌باکس 360، PS4، PS3 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌گردد. آیا تجربه بازی با کنسول Wii U نینتندو را داشته‌اید؟ شما آینده‌ی این کنسول را در مقایسه با PS4 و اکس‌باکس وان چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

منبع Gamespotلینک مرتبط

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات