مشخصات کامل Xperia Z3 سونی فاش شد

پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
گویا سونی قصد دارد به جنگ بی پایان سخت افزار در نسل جدید پرچمدارش پایان داده و Xperia Z3 را با مشخصاتی شبیه Z2 به بازار عرضه کند. مشخصات کامل این پرچمدار توسط سایت چینی TEENA فاش شد.
تبلیغات

در حالی که انتظار داریم سونی ۲ هفته‌ی دیگر و در نمایشگاه IFA پرچمدار جدید خود را معرفی کند سایت چینی TEENA به مقایسه‌ی Z3 و Z2 پرداخته است. با توجه به شایعات قبلی Xperia Z3 با کدهای L55t و L55u در داخل سونی شناخته می‌شود. ‌‌L55t از شبکه‌های TD-SCDMA, TD-LTE و L55u از شبکه‌های WCDMA و TD-LTE پشتیبانی می‌کند. همانطور که در تصویر می‌بینید Xperia Z3 از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای ۲.۵ گیگاهرتز کوالکام استفاده می‌کند، نمایشگر آن ۵.۲ اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و با ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد. این مشخصات بسیار شبیه پرچمدار کنونی این شرکت یعنی ‌Z2 است.

xperia-z3-z2

امیدواریم سونی در این تلفن نیز همانند میان رده‌ی جدیدش M2 Aqua محافظت بیشتری را در برابر گرد و غبار و رطوبت ارائه بدهد، برای اطلاعات بیشتر و مشخص شدن تفاوت‌های بین دو پرچمدار سونی باید تا زمان معرفی این محصول و گزارش اختصاصی زومیت از IFA منتظر باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات