Omate X ساعت هوشمند خوش‌قیمتی که با اندروید و iOS سازگار است

پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند Omate X ابزار خوش‌قیمت است که با هر دو پلتفرم اندروید و iOS سازگاری دارد و تا یک هفته بدون نیاز به شارژ مجدد، کاربر را همراهی کند.
تبلیغات

سال گذشته، Omate ساعت هوشمند TrueSmart را معرفی کرد که در زمان خود نسبت به سایر رقبا ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی را همراه داشت. ترو اسمارت می‌توانست تماس تلفنی برقرار کند، فیلم‌برداری کند و... . در واقع Omate TrueSmart یک تلفن هوشمند اندرویدی کامل روی مچ کاربر است. حال کمپانی اومیت یک ساعت هوشمند ساده‌تر و ارزان‌تر به نام Omate X را معرفی کرده که در واقع یک مکمل برای تلفن هوشمند شما است.

X از طریق بلوتوث 4.0 با تلفن شما ارتباط برقرار می‌کند تا شما به عنوان یک کاربر بتوانید با یک نگاه به اطلاعات مورد نظر خود دست یابید. این ابزار، اطلاع‌رسانی‌های تلفن هوشمند شما، شامل تماس‌های ورودی، بروزرسانی‌های شبکه‌های اجتماعی، کنترل موزیک در حال پخش و یادآورها را نمایش می‌دهد. Omate X با هر دو پلتفرم اندروید و iOS سازگار است و با آنها به خوبی کار می‌کند.

نمایشگر لمسی این ساعت، ابعاد ۱.۵۴ اینچ و بدنه آلومینیومی آن ۱۱ میلی‌متر ضخامت دارد. همچنین این بدنه با هر بند ۲۲ میلی‌متری استانداردی قابل استفاده است تا بتوانید هر بندی که دوست دارید را روی آن بیاندازید.

omate-x-teaser

در داخل این دستگاه یک سیستم-روی-چیپ ساخت مدیاتک، مبتنی بر معماری آرم قرار داده شده که انرژی خود را از طریق یک باتری ۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند. Omate مدعی است که ساعت X در حالت استندبای می‌تواند تا یک هفته بدون نیاز به شارژ مجدد روی مچ شما قرار گیرد. علاقه‌مندان می‌توانند از اول سپتامبر این محصول را به قیمت ۱۲۹ دلار سفارش دهند. انتظار می‌رود اولین عرضه عمومی این ساعت هوشمند از ماه اکتبر صورت گیرد. جزئیات ورود این محصول به بازار کشورهای مختلف هنوز مشخص نیست.

ساعت‌های هوشمند و به طور کلی ابزارهای پوشیدنی روز به روز محبوب‌تر می‌شوند و به نظر می‌رسد انقلاب بعدی دنیای تکنولوژی توسط این ابزارهای کوچک صورت پذیرد. نام‌های بزرگی چون سامسونگ، سونی، ال‌جی و موتورولا ساعت‌هایی را معرفی کرده‌اند که می‌توانند با تلفن هوشمند شما ارتباط برقرار کنند که با ورود پلتفرم Android Wear گوگل می‌توانیم به زودی شاهد ارائه محصولات بیشتر مبتنی بر این پلتفرم از سایر کمپانی‌ها نیز باشیم. تولیدکنندگان کوچک‌تر مثل Pebble و Omate نیز به دنبال آن هستند تا در این بازار سهم بیشتری را کسب کنند. با ورود Omate X به بازار، سایر ویژگی‌های آن را نیز معرفی خواهیم کرد. اگر با ساعت هوشمند نسل قبلی اومیت، یعنی TrueSmart آشنایی ندارید می‌توانید ویدیوی زیر را تماشا کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات