آیا اچ‌تی‌سی یک تلفن ۶۴ بیتی را به نمایشگاه IFA 2014 می‌آورد؟

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
براساس اخبار و شایعاتی که طی روزهای اخیر شاهد آن‌ها بودیم، انتظار می‌رود IFA امسال مملو از محصولات و فناوری‌های جدید باشد. علاوه بر سونی و سامسونگ که قصد دارند پرچمداران جدید خود را در IFA رونمایی کند، ظاهرا اچ‌تی‌سی نیز قصد معرفی یک تلفن جدید را دارد.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی روز گذشته از یک تلفن هوشمند جدید ویندوز فونی با نام HTC One M8 for Windows رونمایی کرد؛ اما ظاهرا این کمپانی تایوانی قصد دارد یک محصول دیگر را در IFA رونمایی کند که به گمان برخی اولین تلفن ۶۴ بیتی اچ‌تی‌سی خواهد بود.

اچ‌تی‌سی دعوت‌نامه مراسم خود را برای ۴ سپتامبر یا ۱۳ شهریورماه ارسال کرده است. انتظار می‌رود در این کنفرانس تلفن هوشمند جدید اندرویدی HTC رونمایی شود.

پیش از این شایعه شده بود که اچ‌تی‌سی قصد دارد تلفن جدیدی را با نام HTC A11 معرفی کند، شاید قرار است همین تلفن در IFA رونمایی شود. گفته می‌شود این تلفن به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی Snapdragon 410 مجهز خواهد شد. این پردازنده چندان قوی نیست و در واقع یک پردازنده‌ی میان‌رده‌ی ۶۴ بیتی به شمار می‌رود. ظاهرا تلفن A11 از صفحه نمایش ۴.۷ اینچ با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل و دوربین ۵ مگاپیکسل پشتیبانی می‌کند و احتمالا تحت برند Desire روانه بازار خواهد شد.

همچنین شایعه شده که تبلت نکسوس بعدی که از آن با نام نکسوس ۹ یاد می‌شود قرار است توسط HTC تولید شود. شاید در این مراسم قرار است نکسوس بعدی رونمایی گردد که البته کمی بعید به نظر می‌رسد. چرا که عموما نکسوس‌ها توسط خود گوگل معرفی می‌شوند. گفته می‌شود که نکسوس ۹ به پردازنده‌ی Tegra K1 ساخت انویدیا مجهز خواهد شد.

حال باید تا شروع IFA 2014 صبر کنیم تا ببینیم کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری قصد معرفی چه محصولاتی را دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات