ایسوس تصویری از ساعت‌هوشمند خود را منتشر کرد

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
پیش‌تر در زومیت خواندید که احتمالاً ایسوس ساعت هوشمند خود را در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2014 معرفی خواهد کرد. از طرفی دیگر این کمپانی یکی از شرکای سخت‌افزاری گوگل در امر تولید گجت‌های پوشیدنی اندروید ویر است که احتمال عرضه‌ی ساعت‌هوشمند این کمپانی تایوانی در هفته‌های پیش رو بالا می‌برد. ایسوس امروز با انتشار تصویری مهر تاییدی بر معرفی ساعت‌هوشمند خود زد.
تبلیغات

تصویر مورد نظر در قالب یک توئیت منتشر شده است. هرچند این تصویر چندان گویا نیست، اما می‌توان وجود ساعت‌هوشمند را محتمل‌تر عنوان کرد. همانطور که از مختصات تصویر مشخص است، باید در هفته‌های آتی با یک ساعت هوشمند دیگر با ساختار مستطیل شکل آشنا شویم که نویدی برای ساعت‌هوشمند موتو 360 موتورولا برای یگانگی در فرم دایره بودن است. هنوز نمی‌توان جزئیاتی از این ساعت‌هوشمند را به عینه مشاهده کرد. امیدواریم ایسوس با نوآوری و خلاقیت در ساخت محصول خود، تغییراتی را در روند ساخت ساعت‌های‌هوشمند ایجاد کند.

با توجه به اینکه Android Wear در ابتدای راه قرار دارد، ورود تولیدکنندگانی چون ایسوس می‌تواند بازار این محصولات را رونق بیشتری داده تا شاهد گرم‌تر شدن رقابت و در نتیجه عرضه‌ی محصولات هرچه بهتر به بازار باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات