زوم‌اَپ: با MyRoll گالری تصاویر خود را سازمان‌یافته‌تر ببینید

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش از آنکه اپل در بروزرسانی iOS 7 تصاویر را براساس فاکتورهایی چون مکان و زمان در گالری خود مرتب کند، اپلیکیشن MyRoll که پیش‌تر با نام Flayvr شناخته می‌شد، از این فناوری برای سازمان‌دهی خودکار تصاویر در گالری استفاده می‌کرد. اپلیکیشن MyRoll هم‌اکنون توسط ۲ میلیون کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرد و ۱.۵ میلیارد عکس نیز با استفاده از این اپلیکیشن مرتب شده‌اند.
تبلیغات

 براساس صحبت‌های مدیرعامل کمپانی تولیدکننده‌ی این اپلیکیشن، هدف از طراحی و ایجاد این اپلیکیشن، تنها یک محصول برای مرتب‌سازی تصاویر موجود در گجت‌ هوشمند کاربران نیست، بلکه این کمپانی درصدد آن است تا تجربه‌ی استفاده از گالری تصاویر را برای کاربران تغییر دهد. هرچند این کمپانی در این مدت قادر به جذب بیش از ۲ میلیون کاربر بوده، اما کمپانی Falyvr در تلاش است تا کاربران سرویس خود را بیش از پیش افزایش دهد.

MyRollInt

اپلیکیشن MyRoll‌ از فناوری هوشمندی برای شناسایی تصاویر و همچنین دسته‌بندی آن‌ها در گروه‌های جداگانه استفاده می‌کند که ماحصل آن در کنار هم قرار گرفتن تصاویر مرتبط است. این اپلیکیشن امکان اشتراک‌گذاری یک تصویر یا یک گالری را نیز تسهیل کرده۷ بطوریکه می‌توان براحتی تصاویر مورد نظر خود را از طریق پیام تصویری، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های ارتباطی با دوستان به اشتراک گذاشت.

این اپلیکیشن با یادگیری موارد مهم از نظر کاربر و همچنین شناسایی بهترین تصاویر، آن‌ها را در قالب لحظات به‌یادماندنی برای کاربر نمایش می‌دهد که از این‌رو یافتن این تصاویر بسیار ساده شده و در نتیجه امکان اشتراک‌گذاری آنها را ساده‌تر می‌کند. MyRoll به تصاویر موجود در گالری تلفن‌‌هوشمند و تبلت کاربران اکتفا نکرده و امکان استفاده و پردازش تصاویر موجود در اپلیکیشن‌ها و سرویس‌هایی چون وایبر، واتس‌آپ، فیس‌بوک و توئیتر و شماری دیگر از سرویس‌ها را نیز فراهم می‌کند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات