بازار اینترنتی ویرلن

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
کسب و کار تازه راه انداخته‌اید؟ قصد خرید یک کالای خاص را دارید؟ ویرلن چاره کار شما است.
تبلیغات

تمام ایرانیان و همه فارسی زبانان در هر لحظه با ورود و جستجو در سایت ویرلن می‌توانند کالا یا خدمات مورد نیاز خود را پیدا کنند. شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و افراد ارائه دهنده خدمات و کالاهای مختلف روزانه صدها کالا و خدمات مورد نیاز شما را در ویرلن ثبت می‌کنند تا شما بتوانید به راحتی و در کمترین زمان به هر آنچه می‌خواهید دسترسی داشته باشید.

بیش از 15 هزار نوع کالا و خدمات مختلف در ویرلن ثبت شده است و روزانه ده‌ها هزار نفر کاربران اینترنتی از نقاط مختلف داخل و خارج کشور از ویرلن برای پیدا کردن نیازهای خود استفاده می‌کنند .

ویرلن دارای بخش های اختصاصی در زمینه‌های تورهای مسافرتی، تخفیف و خرید گروهی، فروشگاه اینترنتی، خرید و فروش وسایل دست دوم، املاک، خودرو، آگهی استخدام و غیره است که خدمات مرتبط بصورت تفکیک شده در این بخش‌ها ارائه می‌گردد.

خبر خوب این که وب‌مسترها و صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند خدمات و محصولات خود را بصورت آگهی رایگان با امکانات منحصر به فرد در سایت ویرلن ثبت کنند.

همچنین وب سایت ویرلن برای اولین بار در ایران خدمات جدیدی در زمینه تبلیغات اینترنتی ارائه م‌یکند که به وبمسترها و صاحبان وب‌سایت‌ها کمک می‌کند تبلیغات خود را با کمترین هزینه در سایت‌های پربازدید و معتبر قرار دهند و بالاترین تعداد بازدید کننده و مشتری را به سایت خود دعوت کنند.

کلمه ویرلن به معنی جزیره مجازی (VIRLAN Virtual Island) است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره ویرلن به وب سایت virlan.com مراجه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات