شاید اپل تا پایان سال جاری میلادی موفق به فروش ۷۵ میلیون دستگاه آیفون ۶ شود

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی که توسط RPC Capital Markets (یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری وابسته به بانک پادشاهی کانادا) منتشر شده، تقاضا برای خرید آیفون ۶ اپل به‌قدری خواهد بود که این کمپانی تا پایان سال جاری میلادی موفق به فروش ۷۵ میلیون دستگاه از نسل جدید تلفن‌هوشمند خود خواهد شد.
تبلیغات

در ادامه‌ی این گزارش، موسسه‌ی سرمایه‌گذاری RPC دلایل بالا بودن تقاضا و در ادامه بالا بودن فروش این نسخه از آیفون را در گرو امکانات و قابلیت‌های آن عنوان کرده است. همانطور که احتمالا شنیده‌اید، ظاهرا اپل بالاخره پس از درخواست‌های فراوان و نیاز بالای بازار اقدام به تولید نسخه‌ای از محصول خود با صفحه‌ی نمایش بزرگ خواهد کرد. اخبار و شنیده‌هایی که می‌توان آن‌ها را بسیار نزدیک به واقعیت خواند خبر از تولید آیفون در دو نسخه‌ی 4.7 اینچ و 5.5 اینچی داده‌اند.

آمیت داریانانی، تحلیل‌گر این موسسه، آمارهای منتشر شده از تولیدکنندگان در چرخه‌ی تولید نسل جدید آیفون را حاکی از این حقیقت عنوان می‌کند که اپل سفارش تولید بیش از ۸۰ میلیون دستگاه آیفون را صادر کرده است. این میزان تولید نشان از افزایشی ۲۰ میلیون دستگاهی در مقایسه با آمار تولید اولیه آیفون 5S و 5C دارد.

داریانانی امکان فروش ۱۰ میلیون دستگاه آیفون ۶ را نیز در اولین، آخر هفته‌ پس از عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند به بازار محتمل می‌خواند. باید به وجود فصل خرید پیش از آغاز سال نوی میلادی نیز اشاره کرد که فرصت ارزشمندی برای کمپانی‌ها است تا بهترین دوران فروش خود را تجربه نمایند.

هرچند اپل اطلاعاتی را در مورد میزان فروش آیفون‌های خود به تفکیک منتشر نمی‌کند، اما شنیده‌ها حکایت از این دارند که این کمپانی دسامبر سال گذشته‌ی میلادی شاهد بالاترین فروش خود بوده که براساس آن 51 میلیون دستگاه آیفون در سراسر جهان به‌فروش رسانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات