آیا کابل آیفون 6 دو طرفه خواهد شد؟ [بروزرسانی: ویدیو]

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
براساس اخبار و شایعات مطرح شده، انتظار می‌رود آیفون ۶ در ۱۸ شهریور پس از ماه‌ها گمانه‌زنی معرفی شود. بسیاری از علاقمندان و دنبال‌کنندگان اخبار فناوری در انتظار معرفی نسل جدید آیفون با صفحه‌ی نمایش بزرگ هستند، اما در کنار این ویژگی، شاید شاهد عرضه‌ی کابل ارتباطی لایتنینگ با قابلیت استفاده از دو طرف باشیم.
تبلیغات

براساس تصاویر و اطلاعات منتسب به کابل ارتباطی آیفون 6 که در هفته‌های اخیر فاش شده، این محصول تغییراتی را نسبت به نسخه‌های پیشین داشته است که بهره‌گیری از پورت USB دو طرفه یکی از این تغییرات است، هرچند پورت لایتنینگ در سوی دیگر کابل همچنان قرار دارد. استفاده از این پورت بدین معنا است که دیگر پورت USB بالا و پایین نداشته و می‌توان آن را از هر سمتی وارد درگاه کرد.

تصاویر مختلف از نمونه‌‌هایی مربوط به این کابل ارتباطی توسط وب‌سایت‌های مختلفی چون Macrumors و Nowhereelse در هفته‌های اخیر منتشر شده که نشان از تغییرات در این کابل ارتباطی دارد.

USB دو طرفه بخشی از استاندارد USB 3.1 است که هم‌اکنون کمپانی‌ها می‌توانند از آن در محصولات خود استفاده نمایند، اما هنوز مشخص نیست که آیا تصاویر فاش شده که شنیده‌ها آن را به کابل ارتباطی نسل جدید آیفون نسبت می‌دهند، از استاندارد USB 3 استفاده می‌کند یا خیر. همچنین تعلق این کابل‌های ارتباطی به اپل و آیفون ۶ نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هنوز نمی‌توان به قطعیت در مورد عرضه‌ی آن‌ها به‌همراه آیفون ۶ سخن گفت. شاید اپل با عرضه‌ی این کابل به‌همراه آیفون ۶ به یکی از آزاردهنده‌ترین اشتباهاتی که بدون شک هر کاربری در زمان استفاده از پورت USB‌ دچار آن می‌شود، پایان دهد.

بروزرسانی:

در ادامه‌ی تصاویر و اخباری که در مورد احتمال استفاده از USB دو طرفه مطرح شده است، ویدیویی توسط Sonny Dickson منتشر شده که به‌نظر همان کابلی است که تصاویر آن پیش‌تر در فضای وب قرار گرفته بود. در این ویدیو نشانی از همگام‌سازی آیفون با استفاده از ین کابل نیست و زاویه‌ی بسته‌ی ویدیو تنها نشان از قابلیت استفاده از دو طرف پورت USB دارد.

لینک دانلود

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات