از این پس دنبال‌کنندگان شما از توئیت‌های مورد علاقه و دوستان جدیدتان آگاه خواهند شد

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
قابلیت تازه‌ای به توییتر اضافه شده که در آن، فعالیت‌های کاربران از قبیل Favorite کردن یک توئیت یا آغاز به دنبال کردن کاربر دیگری را در صفحه‌ی اصلی دنبال‌کنندگان نمایش می‌دهد. برای مثال در صورتی که شما یکی از دنبال‌کنندگان صفحه‌ی زومیت در توییتر باشید، علاوه بر توییت‌ها و ری‌توییت‌های زومیت، از فعالیت‌های دیگر همچون دنبال‌کردن صفحات یا افراد دیگر یا اضافه کردن یک توییت به لیست علاقمندی‌های زومیت آگاه خواهید شد.
تبلیغات

همانطور که گفتیم در صورتی که شما یکی از کاربران توئیتر باشید، از این پس دنبال‌کنندگان شما علاوه بر توییت‌ها و ری‌توییت‌های شما، از سایر فعالیت‌هایتان از قبیل دنبال‌کردن یک کاربر دیگر  یا Favorite کردن یک توییت نیز آگاه خواهند شد. هنوز مشخص نیست که آیا این قابلیت بصورت آزمایشی ایجاد شده یا یک قابلیت جدید است که بصورت دائمی در توئیتر راه‌اندازی شده است.

شبکه‌ی اجتماعی توئیتر هنوز هدف از اضافه کردن چنین قابلیت‌هایی را آشکار نساخته است، اگرچه باید به اقدامات پیشین توئیتر نیز در جهت بالابردن فعالیت کاربران و سعی این شبکه‌ی اجتماعی در بالا بردن تعاملات کاربران اشاره کرد که هدف نهایی آن کسب درآمد‌های تبلیغاتی است.

نمایش فعالیت‌های کاربران به همدیگر منجر به بالارفتن تعاملات و در نتیجه‌ی ایجاد گفتگوهایی در قالب کامنت‌گذاری‌های بیشتر خواهد بود. براساس بازخوردهای اولیه راه‌اندازی این سرویس، به نظر می‌رسد توئیتر برخی از موارد را زیر پا گذاشته باشد. هرچند این اقدام منجر به بالا رفتن تعداد فیدها در صفحات خانگی کاربران شده است، اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که تا حدودی حریم شخصی کاربران نیز زیر پا گذاشته شده است. همین عامل باعث شده است که طی ساعات اخیر شاهد نارضایتی بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی میکروبلاگینگ باشیم.

شاید برخی از کاربران علاقه‌ای به انتشار موارد مورد علاقه‌ی خود و افرادی که دنبال می‌کنند، نداشته باشند. نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات