تماشا کنید: توربین بادی قابل حمل AirEnergy 3D قادر است 300 وات انرژی تولید کند

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
استفاده از ابزار‌هایی تولید انرژی کوچک و قابل حمل تاکنون کاربردی فانتزی داشته و بیشتر برای شارژ تلفن‌هوشمند با قابلیت تولید انرژی بسیار محدود مورد استفاده قرار می‌گرفتند. انرژی تولید شده‌ی این محصولات به‌ اندازه‌ای محدود است که نمی‌توان یک لپ‌تاپ را با استفاده از آن‌ها روشن کرد، اما محصول Omni3D بسیار قوی‌تر از نمونه‌های موجود عمل می‌کند.
تبلیغات

کمپانی Omni3D یک توربین قابل حمل تولید کرده که AirEnergy 3D نام دارد و از نظر کاربردی بسیار متفاوت‌تر از نمونه‌های تولید شده و موجود در بازار عمل می‌کند. جالب اینجاست که می‌توان این توربین که با استفاده از فناوری پرینت سه‌بعدی تولید می‌شود را در کوله‌پشتی جای داد. این توربین بادی قادر است تا با تولید انرژی ۳۰۰ واتی، انرژی الکتریکی مورد نیاز بخش بزرگی از ابزار‌هایی مورد استفاده کاربر را فراهم کند. پروژه‌ی AirEnergy با هدف متن‌باز بودن آغاز به کار کرده و تیم تولیدکننده‌ی آن قصد دارد تا محصول خود را در کشورهایی چون آفریقا و مناطق در حال توسعه گسترش دهند تا از این طریق روش جدیدی برای تولید انرژی تجدیدپذیر با هزینه‌‌ی بسیار کم در اختیار افراد قرار گیرد.

در صورتی که می‌خواهید یکی از این توربین‌ها را در اختیار داشته باشید، بهتر از سریع اقدام کنید، چراکه هر یک از این توربین‌ها با قیمتی برابر ۴۸۴ دلار در دور اول به فروش خواهند رسید. اولین سری از این توربین‌ها فوریه‌ی سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. Omni3D امیدوار است تا قیمت تولید این توربین‌ها را در دوره‌های بعدی تولید به ۳۵۰ دلار کاهش دهد که از این‌رو خرید آن در دور دوم تولید مقرون به صرفه‌تر به‌نظر می‌رسد. در صورتی که علاقه‌ی فراوانی به گشت و گذار در کوه و صحرا دارید و در عین حال نمی‌توانید از گجت‌های خود دل بکنید، این توربین با قابلیت تامین انرژی ناجی شما در محل‌هایی خواهد بود که دسترسی به برق شهری وجود ندارد.

 لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات