مشخصات کلیدی گوشی هوشمند موتورولا Moto X+1 در GFXBenchmark تایید شد

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند جدید موتورولا Moto X+1 تست GFXBenchmark را پشت سر گذاشته، که توسط همین تست برخی از ویژگی‌های کلیدی این دستگاه هوشمند تولیدی موتورولا که قبلا شایعات زیادی از آن گفته شده بود، تایید شده است. با مشخصات فاش شده مشخص است که Moto X+1 یک تلفن پرچم‌دار نیست اما قطعا موفقیت زیادی را پیش رو خواهد داشت.
تبلیغات

موتورولا قصد دارد Moto X+1 را با اندروید 4.4.4 (که البته برنامه آپدیت به اندروید L آن قابل حدس است)، پردازنده کوالکام Snapdragon 801 با چهار هسته 2.5 گیگاهرتز Krait، حافظه رم 2 گیگ و پردازنده گرافیکی Adreno 330 عرضه خواهد شد. ذکر این نکته لازم به نظر می‌رسد که در منابع مختلف و بر اساس تستی که در GFXBenchmark به ثبت رسیده، پردازنده موتو X+1 به جای Snapdragon 801، پردازنده پایین‌تر Snapdragon 800 گفته شده است. اما قطعا بر پایه اطلاعات پیشین پردازنده این دستگاه Snapdragon 801 خواهد بود.

gsmarena 001

حافظه ذخیره سازی داخلی دستگاه 10 گیگابایت گزارش شده که قابلیت ارتقا حافظه به وسیله کارت‌های میکرو SD در این گوشی وجود نخواهد داشت. صفحه نمایش 5.2 اینچ موتو X+1 با رزولوشن HD  باعث شکستن رکورد بزرگترین گوشی هوشمندی تولیدی موتورولا خواهد شد. دوربین این دستگاه در پشت 13 مگاپیکسل است که قادر به ضبط ویدیو‌های 4k نیز می‌باشد، دوربین جلو نیز تنها 2 مگاپیکسل که این دوربین نیز قادر به ضبط ویدیو‌های 1080p است.

به احتمال بسیار فراوان موتورولا تصمیم دارد گوشی هوشمند Moto X+1 را در کنار ساعت هوشمند موتو 360، موتو G2 (یا G+1) و هدست جدید بلوتوث این شرکت در مراسمی جداگانه که در شیکاگو برگزار می‌شود و در تاریخ ۱۳ شهریور ماه رونمایی و معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات