آیفون ۵.۵ اینچی با نام iPhone 6L و باتری ۲۹۱۵ میلی‌آمپر ساعتی فاش شد

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وب‌لاگی چینی اپل‌دیلی، تصاویر تازه‌ای را از نسل بعدی آیفون منتشر کرده است که در آن‌ها، آیفون ۵.۵ اینچی قابل مشاهده است. در این تصاویر به خوبی می‌توان آیفون ۴.۷ اینچی و آیفون ۵.۵ اینچی را کنار یکدیگر مشاهده کرد.
تبلیغات

تصاویر از زاویه‌ای گرفته شده‌اند که در آن‌ها اختلاف سایز بین نسخه‌ی ۴.۷ اینچی با ۵.۵ اینچی خیلی مشخص نیست.

اپلی‌دیلی اعلام نموده که iPhone 6L به باتری 2,915 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. پیش‌تر در زومیت خواندید که آیفون ۴.۷ اینچی دارای یک باتری 1,810 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. این در حالی است که آیفون 5S از باتری 1,560 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

استفاده از صفحه نمایش بزرگ‌تر باعث می‌شود تا اپل بتواند باتری بزرگ‌تری را در آیفون بعدی جای دهد، اما افزایش ظرفیت باتری لزوما به معنای طول عمر باتری بیشتر نیست؛ چرا که صفحه نمایش بزرگ‌تر مصرف انرژی بالاتری دارد. با این حال اپل پیش از این نشان داده است که توانایی بالایی در طراحی SoC بهینه دارد و شاید A8 مصرف انرژی بهتری در مقایسه با A7 داشته باشد و به این ترتیب مصرف کلی تلفن به شکل محسوسی کاهش یابد.

iphone6L

آیفون یا آیفون‌های بعدی در شهریورماه رونمایی خواهند شد. تقریبا مطمئن هستیم که حداقل یک آیفون با سایز بزرگ‌تر از ۴ اینچ معرفی خواهد شد. برخی بر این باورند که فبلت ۵.۵ اینچی اپل کمی دیرتر و در پاییز یا حتی سال آتی میلادی رونمایی خواهد شد.

براساس اطلاعات بدست آمده تولید انبوه آیفون ۴.۷ اینچی در کارخانه‌های آسیایی آغاز شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات