احتمالا اپل هیچ‌کدام از آیفون‌های امسال را iPhone 6 نامگذاری نمی‌کند

جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
ممکن است اصلا آیفون 6 وجود خارجی نداشته باشد. البته این جمله قطعا نه به این معنی است که اپل نمی‌خواهد یک تلفن هوشمند جدید تولید کند و قصد رونمایی از آن در ۱۸ شهریور ماه  را ندارد، نه، بلکه احتمالا این تلفن جدید نام iPhone 6 را با خود به همراه نخواهد داشت.
تبلیغات

چندی پیش در خبری گفته شد که دولت تایلند فروش نسل بعدی آیفون را در این کشور به تصویب رسانده و حتی پخش ملی و کمیسیون ارتباطات تایلند، این گوشی هوشمند جدید اپل را دو نسخه عنوان کرد. این دو هر کدام با شماره‌های شناسایی A1586 و A1524 نام‌ گذاری شده بودند.

در همین خبر اخیر اپل نسبت به لو رفتن اطلاعات زیاد درباره آیفون 6 فورا شکایاتی را از بخش‌های درگیر در این موضوع در کشور تایلند تنظیم کرد و خواست که آژانس تایلندی دیگر اطلاعاتی را درباره آیفون بعدی منتشر نکند. ظاهرا مدیران اپل در تماس‌هایی که با کشور تایلند داشته‌اند حتی گفته‌اند که ممکن است دستگاه جدید "آیفون 6" خوانده نشود.

شایعات اولیه به این موضوع اشاره داشتند که اپل از نام Apple iPhone Air برای گوشی با صفحه نمایش‌گر کوچکتر استفاده خواهد کرد (البته اگر هر دو مدل امسال رونمایی شوند). چند ماه بعد از آن شایعه شد که نام آیفون Air برای سایز فبلتی آیفون بعدی به کار برده خواهد شد. اما حالا شایعه شده که ممکن است هر دو مدل آیفون بعدی آیفون Air نام داشته باشند؛ اما ممکن است مثلا برای مدل فبلت آیفون از عنوانی متفاوت با یک پسوند "X" استفاده شود. اوایل امسال حتی گمانه زنی‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل نتوانسته باتری‌های فوق نازک برای مدل 5.5 اینچی آیفون به دست آورد، اما اپل در نهایت به این منابع نیز دست یافته است.

اما نظر شما درباره نام آیفون‌های بعدی چیست؟ فکر می‌کنید بهترین انتخاب اسم برای دو مدل آیفون بزرگ و کوچک بعدی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات