زوم‌اَپ: Vibify اعلانیه‌ جدید در تلفن‌هوشمند را با ویبره اعلام می‌کند

پنج‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اپلیکیشن امروز یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای افرادی پرمشغله و فراموشکار است که LED چشمک‌زن مخصوص اعلانیه‌ها نیز نمی‌تواند این افراد را از وجود اعلانیه در گوشی آگاه سازد. Vibify در صورت وجود اعلانیه در تلفن‌هوشمند اندرویدی شما، هر زمان که گوشی خود را به‌دست بگیرید، با لرزش شما را از وجود اعلانیه آگاه می‌کند.
تبلیغات

چراغ LED مربوط به نوتیفیکیشن‌ها را در تلفن  اندرویدی خود را فراموش کنید. اپلیکیشن Vibify از طریق ویبره و لرزش گوشی شما را درباره هر آنچه که لازم است مطلع شوید، آگاه می‌سازد.

اگر عجله داشته باشید، فرصت کافی برای مشاهده تلفن خود را نخواهید داشت و ممکن است در این شرایط یک پیغام مهم را از دست بدهید. اگر از آن دسته افراد هستید که بالافاصله پس از دریافت پیام به آن پاسخ می‌دهید، Vibify می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد.

ایده پشت Vibify، ساده اما فوق العاده موثر است. این اپلیکیشن شبیه به قابلیت Smart Alert در تلفن‌های هوشمند سامسونگ عمل می‌کند. پس از نصب این اپلیکیشن شما می‌توانید به آن بگویید که در زمان دریافت اعلانیه از اپلیکیشن‌های مدنظر شما، از طریق ویبره شما را آگاه کند.

جالب است بدانید که این اپلیکیشن توسط گروه XDA Developers توسعه داده شده است و برای استفاده از آن نیازی به روت کردن تلفن یا تبلت اندرویدی خود نخواهید داشت.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات