برنده قرعه کشی «سفر رویایی دور اروپا» آواژنگ مشخص شد

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش آواژنگ با همکاری گیگابایت اقدام به برگزاری یک قرعه کشی بزرگ با عنوان «سفر اروپا» کرد. این کمپین آنلاین در راستای عرضه مادربردهای سری 9 گیگابایت ترتیب داده شد. روز گذشته شرکت آواژنگ در یک نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، قرعه‌کشی این کمپین را برگزار کرد و نفرات برتر آن را مشخص کرد.
تبلیغات

کاربران برای شرکت در این قرعه کشی کافی بود که به وب سایت mytrip.avajang.com مراجعه کرده و تنها نام و ایمیل خود را ثبت کنند. شرکت کنندگان می توانستند با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی مخصوص مسابقه, شرکت در نظر سنجی, دنبال کردن صفحات اجتماعی و در آخر با ثبت کردن مادربوردهای سری 8 و 9 گیگابایت امتیاز کسب کنند و شانس خود را برای برنده شدن سفر رویایی به اروپا یا ۸ دستگاه کامپیوتر گیمینگ مجهز به سخت‌افزار سری ۹ گیگابایت امتحان کنند. 

این قرعه کشی روز سه شنبه ۲۱ مردادماه ۹۳ با حضور اصحاب رسانه  و مدیران شرکت آواژنگ در ساختمان مرکزی این شرکت در تهران انجام شد. پس ازخوش آمدگویی, سعیده قاسمی مدیر محترم بخش بازاریابی و تبلیغات در مورد این مسابقه توضیحاتی ارائه دادند. پس از مشخص شدن برندگان خوش شانس با آن‌ها تماس تلفنی برقرار شد. عکس‌العمل برندگان این قرعه‌کشی جالب توجه بود. اگر مشتاق هستید تا بدانید برنده خوش شانس جایزه اول که حدود ۱۰ میلیون تومان ارزش دارد چه عکس‌العملی به خبر برنده شدن خود داشته، صدایی که در ادامه از این برنامه ضبط کرده‌ایم را گوش کنید:

تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه در نهایت به  ۷۶٫۵۳۲ نفر از سراسر کشور رسید که بیشترین آن‌ها از شهرهای بزرگ مانند تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و تبریز بودند. لیست نفرات برتر مسابقه را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

نام

امتیاز

افشین رامفر

170

محمودرضا فرهادی

245

جلال الدین صدرا

10

شروین میرزاخانی

2530

محراب فرهادزاده بروجردی

410

میلاد جهاندار

3730

امیرحسین طهماسبی

3360

سعید عبدی

15

بهرام رحیمیان

5

شرکت آواژنگ وعده داد که به زودی مسابقه آنلاین دیگری را برگزار می‌کند که به صورت عمومی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات