زوم‌اَپ: Duet یک بازی اعتیادآور ذهنی

سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
به تازگی بازی ساده، اما به شدت اعتیادآور و دشوار Duet که پیشتر برای iOS معرفی شده بود برای پلتفرم اندروید نیز ارایه شده است. برای انجام این بازی به نقل از خود بازی باید ذهنی حلقوی، تمرکز بالا و سرعت عمل داشته باشید.
تبلیغات

به تازگی نسخه اندرویدی بازی Duet که پیشتر مورد استقبال کاربران iOS قرار گرفته بود منتشر شده است. به همین بهانه زوم‌اپ امروز را به این بازی مهیج و بی‌نهایت مفید برای تمرکز ذهن اختصاص داده‌ایم.

دوئت یک بازی اعتیادآور است. این بازی می‌تواند شما را ساعت‌ها پای تلفن هوشمند بنشاند و حتی شما را عصبی کند! یک بازی دشوار که بی‌شک سازنده آن نبوغ بالای داشته است. شما دو گوی قرمز و آبی دارید که در دو سوی یک دایره مجازی قرار گرفته‌اند. با لمس طرفین نمایشگر این حلقه می‌چرخد و دو گوی که روی آن قرار گرفته‌اند به حرکت روی حلقه در می‌آیند. اجسامی از بالا به سمت پایین با سرعت‌ها و حرکات متنوع در حرکتند و شما باید با چرخش‌ها دو گوی قرمز و آبی را نجات دهید تا به این اجسام برخورد نکنند و آنها را سالم به مقصد برسانید.

Duet بسیار ساده طراحی شده و تا حد امکان سعی شده از زرق و برق‌های گرافیکی در آن دوری شود. به جای جلوه‌های بصری سعی شده تا به شیوه بازی، نحوه بازی با ذهن کاربر و نوشته‌هایی که بر روی صفحه برای بازی با اعصاب شما نمایان می‌شود (!) تمرکز گردد. پیشنهاد ما این است که حتما این بازی را امتحان کنید، چرا که وقتی برای اولین بار گوی شما به اجسام برخورد کرده و رنگ روی آنها پخش می‌شود تازه به جادوی این بازی پی می‌برید. این بازی را می‌توانید از مارکت‌های اپ استور اپل و پلی استور گوگل دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات