بلومبرگ: آیپد ایر جدید با پوشش ضد انعکاس وارد مرحله تولید شد

سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که اغلب توجه‌های مربوط به اپل در حال حاضر به سمت آیفون نسل جدید معطوف شده، این شرکت نسل بعدی آیپد را نیز وارد مرحله‌ی تولید کرد. این خبر با توجه به گزارش بلومبرگ بدست آمده که می‌گوید آیپد ایر 9.7 اینچی جدید در آخر سه‌ماهه‌ی سال جاری یا اول سه‌ماهه‌ی بعد معرفی خواهد شد و نسخه‌ی 7.9 اینچی نیز تا پایان سال میلادی وارد بازار می‌شود.
تبلیغات
دو تن از منابع که بدلیل عمومی نبودن خبر درخواست ناشناس باقی ماندن را داشته‌اند، اعلام کردند که تولید انبوه آیپد ایر بزرگ با صفحه‌نمایش 9.7 اینچی هم‌اکنون در حال انجام است و رونمایی از آن نیز برای پایان این سه‌ماهه یا ابتدای سه‌ماهه‌ی بعدی برنامه‌ریزی شده است.

در خصوص ویژگی‌های آیپد جدید می‌توان پردازنده‌ی سریع‌تر A8، اسکنر اثر انگشت Touch ID، و دوربین بهبود یافته را حدس زد. اما بلومبرگ امروز یک ویژگی دیگر را نیز به این لیست اضافه کرد که پیش‌تر چیزی از آن نشنیده بودیم. به گفته‌ی این منبع، صفحه‌نمایش آیپد ایر جدید به یک پوشش ضد انعکاس مجهز خواهد شد تا خوانایی آن خصوصا در روشنایی روز بهبود یابد. هنوز صحبتی در خصوص اینکه آیا نسخه‌ی مینی آیپد جدید نیز از این پوشش برخوردار خواهد بود یا خیر به میان نیامده است؛ اما آنچه مشخص است، دشوارتر شدن فرآیند تولید بخاطر افزوده شدن این خصوصیت است.

کارایی آیپد در نور خورشید موردی است که در تبلیغات آمازون نیز مورد کنایه قرار گرفته است، اما به نظر می‌رسد سرانجام اپل راه حل مناسبی برای این مساله اندیشیده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات