مایکروسافت دیگر در تبلیغات سرفیس آیپد را دست نمی‌اندازد، بلکه مک بوک ایر را دست می‌اندازد!

سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
وقتی فکر می‌کردیم مایکروسافت از دست انداختن کاربران آیپد و آیپد مینی در تبلیغات سرفیس دست برداشته، در سه تبلیغ جدید به مسخره کردن مک بوک ایر روی می‌آورد!
تبلیغات

این رفتار اهانت آمیز مایکروسافت قابل درک است. اپل در تبلیغات خود به راحتی مردمی را نشان می‌دهد که عاشق لپ‌تاپ اپلی خود هستند در حالی که مایکروسافت با وجود بازاریابی و تبلیغات عظیم با ضرر ۱.۷ بیلیون دلاری در فروش سرفیس مواجه شده است.

در این تبلیغ‌ها مایکروسافت نشان می‌دهد که سرفیس به همان قدرتمندی مک‌بوک ایر است اما با صفحه‌ی لمسی، قلم و کیبرد جدا شونده که به کاربران آن قابلیت‌های هم لپ‌تاپ و هم تبلت را ارائه می‌دهد.

 لینک دانلود

در حالی که منابع از تست ۳ نوع مختلف از سرفیس مینی توسط مایکروسافت خبر می‌دادند، فروش ضعیف سرفیس باعث شده که مایکروسافت از تصمیمش برای ساخت مدل مینی آن چشم پوشی کند.

احتمالا این تبلیغات توهین آمیز باعث روی آوردن کاربران به خرید محصولات مایکروسافت نخواهد شد. قبلا هم این شرکت در تبلیغی گلکسی تب سامسونگ را مورد تمسخر قرار داده بود. البته سرفیس پرو از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است اما بهتر بود مایکروسافت برای بازاریابی از روش‌های دیگری مثلا کاهش قیمت این دستگاه‌ استفاده کند.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات