مشخصات فنی فبلت جدیدی از سامسونگ لو رفت: پردازنده اسنپ‌دراگون 400، نمایشگر 5.5 اینچی 720p

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ را بیشتر برای تولید تلفن‌های سری Galaxy S یا Note می‌شناسیم. تولیدکننده‌ی کره‌ای که به تنهایی بیشتر از مجموع ۳ رقیب پس از خود محصول تولید می‌کند به نظر می‌رسد در حال کار بر روی یک فبلت جدید است.
تبلیغات

طبق اطلاعات لو رفته در یک وب‌سایت GFXBench فبلتی با شماره سریال SM-G739F همراه با مشخصات فنی آن دیده می‌شود. این دستگاه به آخرین نسخه‌ی اندروید ۴.۴.۴ مجهز شده و صفحه نمایش ۵.۵ اینچ اما با وضوح فقط 720p دارد، پردازنده‌ی آن اسنپ‌دراگون ۴۰۰ چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آن Adreno 305 است. این دستگاه ۱.۵ گیگابایت رم دارد همراه با ۱۶ گیگابایت فضای حافظه که ۱۲ گیگابایت آن در دسترس است.

همانطور که در تصویر مشاهد می‌کنید دوربین این فبلت ۷ مگاپیکسل در عقب و ۲.۱ مگاپیکسل در جلو است که هر دوی آن‌ها قابلیت فیلمبرداری 1080p را دارند.

مشخصات فنی درز کرده از این دستگاه چندان جذاب به نظر نمی‌رسند. احتمالاً فبلتی شبیه گلکسی مگا ۶.۳ اینچی برای بازار میان رده‌ها است که به پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای مجهز شده. هنوز خبری از زمان توزیع آن منتشر نشده اما احتمالا در پاییز یا زمستان معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات