تصاویر منتسب به صفحه‌ی نمایش آیفون 6 نشان از مراحل پایان مونتاژ این تلفن‌هوشمند دارد

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل جدید تلفن‌‌هوشمند اپل حجم اخبار و تصاویر منتشر شده نیز بیشتر می‌شود. آخرین تصاویر مخابره شده از شرق دور حکایت از ثبت تصاویری منتسب به نمونه‌ی 4.7 اینچی آیفون دارد که درون یک خودرو به ثبت رسیده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

این تصاویر توسط Apple.club.tw منتشر شده و شامل نسخه‌ی سفید و مشکی این محصول است که نشان از تشابه طیف رنگ مورد استفاده برای این تلفن‌هوشمند با نسخه‌ی پیشین یعنی آیفون 5S دارد. همانطور که پیش از این نیز در شایعات خوانده بودیم، حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش در این نسخه که نمونه‌ی 4.7 اینچی است باریک‌تر شده است، هرچند که قسمت‌های بالا و پایین که محلی برای قرار گرفتن کلید Home‌ و سنسور اثرانگشت و همچنین بلندگوی گوشی در کنار سنسور تنظیم نور و دوربین مکالمات ویدئویی است، کمی باریک‌تر شده‌اند. تغییرات در حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش در نسخه‌ی سفید رنگ بیش از پیش مشهود است.

در نمونه‌ی مورد نظر که تصاویری از آن به ثبت رسیده کار الصاق صفحه‌ی نمایش به پایان رسیده و محافظ صفحه‌ی نمایش نیز روی آن قرار داد. QR Code‌ موجود روی صفحه‌ی نمایش می‌تواند به منظور کنترل کیفیت و همچنین کنترل محصول در خط تولید باشد که هنوز روی صفحه‌ی نمایش باقی است. براساس اطلاعات که توسط منبع ارائه شده، در این نسخه خبری از محافظ الکترومغناطیس موجود در پشت صفحه‌ی نمایش برخلاف نسخه‌های پیشین آیفون نیست که می‌توان آن را مرتبط با تغییرات در آیفون جدید یا قرارگیری تراشه‌ی NFC خواند. شاید این محافظ الکترومغناطیس طی مراحل بعدی تولید به آیفون اضافه شود که نمونه‌ی تصویربرداری شده هنوز موفق به دیدن آن مراحل نشده است.

AppiPhone6Int

همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید کابل‌هایی در قسمت بالای صفحه‌ی نمایش قرار گرفته‌اند که محل قرارگیری آن‌ها منطبق بر چیزی است که پیش‌تر در سایر آیفون‌ها نیز شاهد آن بوده‌ایم، با این تفاوت که در این نسخه کابل‌ها کمی با آیفون‌ 5S متفاوت بوده و طول بیشتر در کنار باریک شدن این کابل‌ها تنها نکته‌ای است که نظرمان را به سوی خود جلب می‌کند. کابل‌های مورد استفاده نیز منقش به یک QR Code و لوگوی اپل هستند.

انتظار می‌رود اپل محصول جدید خود را در دو نسخه‌ی 4.7 و 5.5 اینچی در مراسمی که به نظر در ۱۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد، به جهانیان معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات