مایکروسافت: منتظر بروزرسانی‌ بزرگ دیگری برای ویندوز 8 نباشید

یک‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت با اینکه در زمان حاضر قصد ندارد ویندوز 8 را ترک کند اما دوست ندارد وقت خود را صرف جمع آوری منابع برای ساخت یک بروزرسانی بزرگ و تازه برای ویندوز 8.1 کند. امروز مایکروسافت تایید کرد که آپدیت دومی برای ویندوز 8.1 وجود نخواهد داشت، یعنی مایکروسافت از این به بعد توجه و تمرکز خود را بر روی ویندوز 9 خواهد گذاشت.
تبلیغات

 مایکروسافت می‌خواست گله‌های کاربران ویندوز 8 را با آوردن یک بروزرسانی بزرگ به نام ویندوز 8.1 برطرف کند و دوباره شکایات از ویندوز 8.1 را با ارائه آپدیت اول برای ویندوز 8.1 ساکت کند.

با این حال تاکنون ویندوز 8 و ویندوز 8.1 نتوانسته‌اند سهم عظیمی از بازاری که مایکروسافت امید داشته را بگیرند. مایکروسافت حتی ویندوز XP را کُشت که مردم به ویندوز‌های مدرن و این کمپانی روی بیاورند اما این کار تاثیر کمی در تحقق این هدف داشت.

حالا ردموندی‌ها قصد دارند سیاست خود را تغییر دهند و به جای اینکه آپدیتی بزرگ را برای ویندوز 8.1 تدارک ببینید، می‌خواهند تغییرات آینده را در قالب بروزرسانی‌های ماهانه که با عنوان Patch Tuesday شهرت دارد، منتشر کنند.

مایکروسافت در پستی در وبلاگش  می‌گوید:

به جای اینکه ماه‌ها صبر کنیم و تمام بهبود‌ها را در قالب یک آپدیت بزرگ برای ویندوز 8.1 قرار دهیم، از این به بعد مصرف کنندگان ما باید انتظار داشته باشند که به صورت ماهانه بروز‌رسانی‌هایی حاوی بهبود‌ها و بروزرسانی‌های امنیتی دریافت کنند که 'Update Tuesday' نام دارد. بنابراین شایعات و گمانی‌ زنی‌ها را کنار بگذارید، ما برنامه‌ای برای ارائه آپدیت دوم ویندوز 8.1 نداریم.

پس می‌توان نتیجه گرفت که بروز رسانی بزرگ بعدی مایکروسافت تحت نامی جدید عرضه خواهد شد که به احتمال فراوان ویندوز 9 نام خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات