سامسونگ و Barnes & Noble اولین تبلت مشترک خود را با نام Tab 4 Nook در۲۹ مرداد رونمایی می‌کنند

یک‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که بسیاری از ما به محصولات پرچم‌دار و رده بالای آینده سامسونگ همچون گلکسی آلفا یا نوت 4 چشم دوخته‌ایم، امروز Barnes & Noble با همکاری سامسونگ خبر از برگزاری رویدادی در ۲۹ مرداد (۲۰ آگوست) در شهر نیویورک داده‌اند. آن‌ها قصد دارند در این مراسم اولین تبلت مشترک خود را رونمایی کنند.
تبلیغات

 اولین باری که متوجه همکاری سامسونگ و B&N شدیم به  خردادماه برمی‌گردد، حالا آن‌ها می‌خواهند تبلتی با نام گلکسی تب 4 Nook را معرفی کنند. با توجه به آن چیزهایی که در مورد این تبلت می‌دانیم، احتمالا صفحه نمایش آن 7 اینچی خواهد بود و از نرم‌افزار‌های اختصاصی Nook بهره خواهد گرفت. هنوز مشخص نیست که رابط کاربری سامسونگ یعنی TouchWiz بر روی این تبلت استفاده خواهد شد یا اینکه رابطی شبیه به آن چیزی که در گذشته در تبلت‌های Nook دیده‌ایم را این بار در تبلت گلکسی تب Nook مشاهده می‌کنیم.

همچنین مشخص نیست که مشخصات سخت افزاری این تبلت مشابه با تبلت‌های استاندارد 7 اینچی تب 4 باشد. قیمت آن نیز فعلا بر همگان پوشیده است. Barnes & Noble گفته‌ که نقشه آن‌ها برجسته کردن ویژگی‌های نرم‌افزاری این دستگاه است تا در فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های خود تبلت را به فروش برسانند. در حالی که فاصله‌ تقریبا زیادی با مراسم پر‌ هیجان معرفی سامسونگ در شهریور نداریم، باز هم این خبر خوبی برای طرفداران سامسونگ و Nook است که دوست دارند محصولی مشترک از این دو شرکت را داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات