زوم‌اَپ: Spending Tracker اپلیکیشنی ساده برای حسابداری شخصی با قابلیت‌های کاربردی

یک‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این روزها اپلیکیشن‌های زیادی برای حسابداری شخصی وجود دارد، اما بسیاری از این اپلیکیشن‌ها فاقد سادگی لازم برای استفاده هستند که از این‌رو بکاربردن آن‌ها سخت می‌شود، اما Spending Tracker اپلیکیشنی رایگان برای هر سه پلتفرم پرطرفدار ابزار‌های موبایل است که علاوه بر سهولت استفاده، هزینه‌ها و درآمد را با استفاده از نمودار نیز نمایش می‌دهد که بسیار کاربردی است.
تبلیغات

استفاده از اپلیکیشن‌های حسابداری یکی از مواردی است که می‌توان این روزها در اغلب تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های کاربران مشاهده کرد. اما یکی از مشکلات موجود، عدم سادگی بسیاری از این اپلیکیشن‌ها است که بکاربردن آن‌ها را سخت می‌کند. Spending Tracker اپلیکیشنی رایگان برای هر سه پلتفرم ویندوزفون، اندروید و iOS است که دارای قابلیت‌های بسیاری است.

SpendingTrackerInt

یکی از بهترین ویژگی‌های این اپلیکیشن سادگی است. توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن حجم بزرگی از اطلاعات و تنظیمات شخصی مورد نیاز برای یک اپلیکیشن حسابداری را در یک رابط‌کاربری بسیار ساده قرار داده‌اند که از این‌رو در زمان استفاده از آن برای اولین بار کاربر به هیچ‌وجه سردرگم نمی‌شود، برای مثال می‌توان به امکان وارد کردن هزینه‌ها و درآمدها در کوتاه‌ترین زمان ممکن اشاره کرد که یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های یک اپلیکیشن حسابداری به شما می‌رود. از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر این اپلیکیشن می‌توان به گزارش‌گیری و امکان مشاهده‌ی داده‌های وارد شده از طریق انواع نمودارها اشاره کرد که از این‌رو مقایسه و در نتیجه تصمیم‌گیری در مورد مدیریت منابع مالی بسیار ساده‌تر می‌شود. یکی از قابلیت‌های جالب این اپلیکیشن Budget Mode است که با استفاده از آن می‌توان حد معینی را برای انواع هزینه‌ها تعیین کرد که در صورت رسیدن به سقف تعیین شده، اپلیکیشن کاربر را آگاه می‌سازد. ایجاد اکانت‌های مختلف برای کاربردهای مختلف از جمله کاری و شخصی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن است. این اپلیکیشن امکان خروجی گرفتن با فرمت CSV را نیز فراهم می‌کند که از این‌رو می‌توان از آن در نرم‌افزار‌هایی چون اکسل استفاده کرد.

برای آشنایی بیشتر می‌توانید ویدئوی زیر را به نظاره بنشینید:

 لینک دانلود

امکان سینک کردن اطلاعات با دراپ‌باکس نیز در این اپلیکیشن پیش‌بینی شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات