تماشا کنید: تغییرات اعمال شده در بروزرسانی Beta 5 سیستم‌عامل OS X Yosemite

یک‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
اپل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان خود، WWDC 2014، سیستم‌عامل جدید خود با نام OS X Yosemite‌ را معرفی کرد. این نسخه همراه با تغیییرات گسترده‌ای همراه شده و قابلیت‌های کلیدی فراوانی روی آن گنجانده شده است. حال بروزرسانی Beta 5 این نسخه انتشار یافته که می‌توانید تغییرات اعمال شده را در ویدئوی که در ادامه قرار دارد، به‌نظاره بنشینید.
تبلیغات

پنج روز پیش اپل بروزرسانی Beta 5 را برای هر دو سیستم‌عامل خود یعنی iOS 8 و OS X Yosemite منتشر کرد که پیش‌تر در زومیت به بررسی تغییرات اعمال شده در مورد iOS 8 پرداختیم.

کاربرانی که این سیستم‌عامل را مورد استفاده قرار می‌دهند، می‌توانند بروزرسانی OS X 10.10 beta 5 را از طریق Mac DEV Center یا از طریق اپ‌استور مک دریافت نمایند. در کنار نسخه‌ی جدید این بروزرسانی سیستم‌عامل مک، نسخه‌ی جدید Find My Friends، Find My iPhone و Apple Configurator نیز در دسترس است که می‌توان آن‌ها را نیز دانلود کرد.

Yosemite با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی به منظور ارتباط بیشتر بین آیفون و مک توسعه داده شده است، هرچند این تغییرات و قابلیت‌های جدید انتقاداتی را نیز به‌همراه داشته که پیش‌تر در زومیت به بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم. بروزرسانی جدید تغییراتی را در این یوزمیته ایجاد کرده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را در تصاویر ویدئویی به نظاره بنشینید.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات