هوآوی تلفن‌‌هوشمندی با صفحه‌ی نمایش یاقوت کریستال تولید می‌کند

یک‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
براساس آخرین شنیده‌ها هوآوی قصد دارد تا نسخه‌ای از پرچمدار خود، Ascend P7 را با برخورداری از سافایر روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

گوشی هواوی Ascend P7‌ به تنهایی با داشتن یک طراحی شیشه‌ای زیبا نظر بسیاری از منتقدین و کاربران را به خود جلب کرده است، اما هوآوی راضی نشده و قصد دارد تا نسخه‌ای از پرچمدار خود را با بهره‌گیری از یاقوت کبود روانه ی بازار سازد. براساس اطلاعاتی که توسط وب‌سایت چینی MyDrivers منتشر شده، این کمپانی اخیراً پرده از نسخه‌ی مجهز به یاقوت کبود Ascend P7 برداشته ولی هنوز مشخص نیست که این محصول در چه زمانی روانه‌ی بازار خواهد شد.

این وب‌سایت عنوان کرده که در مراسم معرفی این تلفن‌هوشمند، Yu Chengdong، مدیرعامل کمپانی هوآوی تلفن‌هوشمند را معرفی کرده و سپس با کمک یکی از خبرنگاران حاضر در مراسم، مقاومت این گوشی را در برابر ضربات چاقوی که به صفحه‌ی نمایش آن وارد شده، به چالش کشیده است. انتظار می‌رود این نسخه از پرچمدار هوآوی روزهای انتهایی سال جاری میلادی روانه‌ی بازار شود. پس از انتشار شایعات فراوان در مورد استفاده از یاقوت کبود در نسل جدید آیفون اپل، این دومین تلفن‌هوشمندی پس از Kyocera است که با استفاده از این ماده معرفی شده است.

هوآوی با عرضه‌ی نسخه‌ای مجهز به کریستال یاقوت کبود، می‌تواند نظر بخشی از کاربران را به خود جلب نماید. نکته‌ی جالب توجه در این مورد، امکان عدم استفاده از این ماده در صفحه‌ی نمایش آیفون 6 است که طبق آخرین اخبار و شایعات به آن پرداخته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات