با کمک Android Device Manager، تلفن هوشمند گم شده خود را پیدا کنید

یک‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر گوشی اندرویدی شما گم یا دزدیده شد چه باید بکنید؟
تبلیغات

گم شدن تلفن‌های هوشمند، امری اجتناب ناپذیر است و ممکن است برای اکثر کاربران اتفاق بیافتد. از جمله کارهایی که می‌توان بعد از این اتفاق انجام داد، مکان‌یابی یا قفل کردن آن است. شما می‌توانید با کمک سرویس Android Device Manager، علاوه بر امکان انجام این کار، گزینه‌های بیشتری نیز در اختیار داشته باشید.

Android Device Manager، سرویسی است که به شما امکان مکان‌یابی و قفل کردن دستگاه‌های گم شده را می‌دهد. بروزرسانی این سرویس در وب و نسخه اندرویدی آن، گزینه‌های بهتری را در حین قفل کردن یک دستگاه در اختیار شما قرار می‌دهد. زمانی که قصد قفل کردن تلفن هوشمند خود از طریق وب یا اپلیکیشن اخیرا بروز شده اندرویدی را دارید، می‌توانید برای برقراری تماس با شخصی که دستگاه شما را در دست دارد، یک پیام و یک شماره تلفن قرار دهید.

شماره‌ای که شما برای برقراری ارتباط بر روی تلفن هوشمند خود قرار داده‌اید، به صورت پنهان بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود که تنها با گزینه «تماس با صاحب تلفن» نمایان می‌شود. شما می‌توانید متن دلخواه خود را در قالب یک پیام در بالای گزینه تماس قرار دهید.

Untitled-1

قرار دادن پیام یا شماره تلفن از ویژگی‌های اختیاری این سرویس است، اما استفاده از آنها به شدت توصیه می‌شود زیرا به راحتی شخصی که تلفن‌هوشمندتان را پیدا کرده می‌تواند تنها با برقراری یک تماس با شماره دیگرتان، برای پس دادن تلفن هوشمند، با شما ارتباط برقرار کند. شما می‌توانید این سرویس را از طریق این وب‌سایت یا اپلیکیشن جدید Android Device Manager امتحان کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات