تصاویر ساعت هوشمند وان‌پلاس‌ با نام OneWatch لو رفت

جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
آنچه در تصویر می‌بینید، اسکرین شاتی از وب سایت وان‌پلاس است که وب سایت BGR موفق به ضبط آن شده است؛ یک ساعت (صد البته هوشمند) با بند چرمی که ONEWATCH نام دارد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هنوز در باره‌ی ویژگی‌های نرم افزاری و سیستم عامل این ساعت نوظهور، چیزی نمی‌دانیم. اما به لطف طرح‌های اولیه‌ای که به همراه این تصویر منتشر شده‌اند، در مورد سخت افزار اطلاعات خوبی به دست آمده است.

oneplus-onewatch2

نمایشگر دستگاه از نوع OLED است که توسط پوششی از یاقوت کبود محافظت می‌شود. باتری خمیده با قابلیت شارژ بی‌سیم Qi که در بند‌های چرمی تعبیه شده، دکمه تنظیم قابل برنامه‌ریزی و بدنه‌ی تیتانیومی از جمله دیگر مشخصات وان‌واچ هستند.

اما دو نکته، باعث می‌شود به حقیقی بودن تصاویر شک کنیم. نخست املا‌ی واژه‌ی یاقوت کبود است که به صورت "Saphire" به جای "Sapphire" نوشته شده است. البته امکان اشتباه برای همه وجود دارد، اما معمولا چنین اسنادی چندین بار کنترل می‌شوند. مورد دوم، سابقه‌ی بد تصاویر لو رفته از وب سایت این شرکت است که پیش‌تر نیز در مورد عرضه "وان‌پلاس تب" خبر اشتباه داده بود.

وان‌پلاس، شرکتی است که اخیرا با معرفی تلفن کارآمد،‌ خوش ساخت و از همه مهم‌تر ارزان قیمت OnePlus One، در دنیای اندروید غوغای زیادی به پا کرده است، اما اگر آن‌ها ساعت هوشمندشان را با همین طراحی پشت ویترین‌ها بگذارند، شما آن را خواهید خرید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات