اچ‌پی با یک ساعت لوکس هوشمند وارد گود می‌شود

جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
هرچند ساعت‌های هوشمند قابلیت‌های جالب و بعضا کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما هنوز از نظر شکل و شمایل ظاهری چندان زیبا نیستند. حال اچ‌پی به کمک کمپانی Gilt، ساعت هوشمند سازگار با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS تولید کرده است که از طراحی زیبا و جذابی بهره می‌برد.
تبلیغات

طراح اصلی ساعت هوشمند اچ‌پی، مایکل باستینِ امریکایی است. این ساعت دایره‌ای شکل از شاسی استیل بهره می‌برد و سه بند مختلف قابل تعویض برای آن در نظر گرفته شده است: بند لاستیکی سیاه، چرم قهوه‌ای، پلاستیکی سبز زیتونی و نسخه‌ای که بصورت محدود و به رنگ مشکلی تولید خواهد شد.

باستین می‌گوید که طراحی این ساعت‌ از اتومبیل‌های لوکس (مخصوصا داشبورد آن‌ها) الهام گرفته شده است.

نقش اچ‌پی در تولید این ساعت‌ها چه بوده است؟ اچ‌پی ساعت‌ طراحی شده توسط باستین را هوشمند کرده و قابلیت اتصال آن‌ها به تلفن‌های هوشمند را میسر نموده است. این ساعت‌ها قادرند اعلانیه‌هایی همچون ایمیل، پیامک و تماس را به اطلاع کاربر برسانند. این ساعت‌ها همچون جی‌شاک جدید، امکان کنترل موزیک و برخی دیگر از اپلیکیشن‌های تلفن هوشمند را نیز میسر می‌کنند.

hp-michael-bastian-smartwatch

گفته می‌شود اچ‌پی از پلتفرم نرم‌افزاری خاص خود در این ساعت بهره برده است، البته این موضوع هنوز مشخص نیست و شاید این ساعت نیز نهایتا با Android Wear روانه بازار شود.

متاسفانه مشخصات فنی و قیمت این محصول اعلام نشده و باید چند هفته‌ی دیگر برای کسب اطلاعات بیشتر در باره‌ی این محصول صبر کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات