رکورد ۳۵.۶ میلیون توییت در جریان رقم خوردن کابوس سلسائو

پنج‌شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
شب گذشته یکی از تاریخی‌ترین بازی‌های این جام و کل دوره‌های جام‌جهانی رقم خورد که طی آن رکوردهای جالبی جابه‌جا شد.
تبلیغات

رقم‌خوردن سنگین‌ترین شکستِ طلایی پوشان برزیل در کنار کسب عنوان گلزن‌ترین بازیکن تمامی دوره‌های جام‌های جهانی توسط میرو کلوزه رکوردهای فوتبالی این بازی بود. از منظر فناوری نیز این بازی بیشترین توییت‌های منتشر شده برای یک رخداد ورزشی را مال خود کرد.

 شب گذشته یکی از تاریخی‌ترین و به‌یاد‌ماندنی‌ترین بازی‌های تاریخ جام‌جهانی فوتبال رقم خورد. شاید ذکر این نکته که این بازی کل جام را تحت تاثیر قرار داده است، چندان هم بیراه نباشد. به‌طور حتم حذف اسپانیا که یکی از بخت‌های قهرمانی در مسابقات این دوره نیز به شمار می‌رفت تا این اندازه دردناک نبود. باختی در خانه که بسیاری آن را انتقام فوتبال ماشینی ژرمن‌ها از جوکای بونیتوی برزیل به‌دلیل باخت در فینال جام‌جهانی کره و ژاپن می‌دانند.

اما این بازی در کنار تمامی تحلیل‌ها و سخنانی که در پی داشته، رکوردهایی را نیز جابجا کرده که به برخی از آن‌ها اشاره کردیم. اما بازتاب این مسابقه‌ی مهم در شبکه‌های اجتماعی به چگونه بوده است؟ براساس گزارش منتشر شده توسط توئیتر، در جریان برگزاری این مسابقه، 35.6 میلیون توییت منتشر شده است که این بازی را به پرتوییت‌ترین رقابت ورزشی تاکنون تبدیل کرده است. علاوه بر این رکورد، آلمان اولین تیمی است که موفق به ثمررساندن ۵ گل در ۲۹ دقیقه شده است. همچنین در تاریخ برگزاری جام‌های جهانی، هیچ‌یک از بازی‌ها شاهد به‌ثمر رسیدن ۷ گل در بازی‌های نیمه‌نهایی نبوده است.

With 35.6 million Tweets, #BRA v #GER is the most-discussed single sports game ever on Twitter. #WorldCuppic.twitter.com/pRjssAZmhg— Twitter Data (@TwitterData) July 9, 2014

نظر شما در مورد این بازی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات