iFixit قلب Gear Live‌ را گشود؛ کشف یک قطعه وای‌فای معرفی نشده در ساعت هوشمند سامسونگ

چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
iFixit گروه مشهوری که کارشان کالبدشکافی گجت‌ها و محصولات دیجیتالی و امتیازبندی آن‌ها از نظر میزان تعمیرپذیری است، درب‌های ساعت هوشمند جدید سامسونگ، یعنی Gear Live را نیز گشود. این ساعت هوشمند امتیاز ۸ از ۱۰ را در تعمیرپذیری کسب نمود.
تبلیغات

 همانطور که می‌دانید در هفته‌های گذشته، سامسونگ اولین ساعت هوشمند با سیستم عامل مخصوص گوگل برای گجت‌های پوشیدنی، یعنی Android Wear را معرفی کرد. این ساعت هوشمند که Gear Live نام دارد حالا توسط تیم iFixit که محصولات دیجیتالی را باز کرده و به میزان ساده بودن تعمیر آنها نمره می‌دهد، گشوده شده است. 

نتیجه بررسی‌های صورت گرفته توسط این تیم، نشان می‌دهد که محصول جدید سامسونگ به آسانی قابل تعمیر است و از این بابت می‌تواند خیالتان را در هنگام معیوب شدن راحت کند. امتیاز 8 از 10 داده شده توسط تیم iFixit هر چند به نسبت LG G Watch که امتیاز 9 را کسب کرده بود، اندکی پایین‌تر است ولی جزو امتیازهای بسیار بالا محسوب می‌گردد.

همچنین نکته جالب‌تر در این باره، پیدا شدن یک قطعه وای‌فای با کاربرد نامعلوم در این محصول است. این قطعه در حالی توسط تیم آی‌ فیکس ایت پیدا شده که سامسونگ هیچ نوع قابلیت وای‌فای را برای این دستگاه معرفی نکرده است و بنابراین حدس و گمان‌ها وجود قابلیت‌های معرفی نشده‌ای از این ساعت را هدف گرفته‌اند. 

در کل باید منتظر باشیم و ببینیم که سامسونگ در رابطه با این قطعه معرفی نشده چه برنامه‌هایی در آستین دارد؟ آیا قابلیت‌های بیشتری برای ساعت هوشمند سامسونگ در راهند؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات