Normals هدفون‌های مختص شما را با استفاده از پرینت سه‌بعدی تولید می‌کند

سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
به‌واسطه‌ی گسترش استفاده از ابزار‌های قابل حمل و قابلیت پخش موسیقی در این ابزار‌ها، استفاده از انواع هدفون‌ها نیز رفته‌رفته افزایش یافته است. اما هدفون‌ها نیز همچون سایر ابزار‌ها مشکلاتی را دارند که بارزترین آن عدم تطابق سایز هدفون با گوش کاربران است، اما Normals برای عرضه‌‌ی هدفون‌هایی برای رفع این مشکل به بازار عرضه شده است.
تبلیغات

 بسیاری از کاربران به‌دلیل جاگیر بودن هدفون‌های روگوشی از نمونه‌های توگوشی استفاده می‌کنند، اما این نمونه‌ها نیز بصورت کلی به دو دسته‌ی اصلی تقسیم می‌شوند، نمونه‌هایی که وارد گوش می‌شوند و نمونه‌هایی که به‌واسطه‌ی وجود لاله‌ی گوش در نقطه‌ی آغازین گوش قرار می‌گیرند. هر یک از این نمونه‌ها مشکلاتی دارند که متفاوت بودن سایز گوش یا هدفون در نمونه‌ی اول و ورود بیش از صداهای خارجی در نمونه‌ی دوم از مشکلات این هدفون‌ها است. یکی از راه‌حل‌های این مشکل سفارش ساخت هدفون‌های اختصاصی است که با مراجعه به متخصصان به‌منظور تهیه‌ی قالب از گوش و ساخت هدفون براساس آن توسعه می‌یابد. این روش هزینه‌‌ای 500 تا 2,000 دلاری را روی دست کاربر می‌گذارد. کمپانی Normals برای حل این مساله محصولات خود را بصورت پرینت سه‌بعدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که نیازی به مراجعه‌ی حضوری نداشته و منطبق با الگوی گوش کاربران چاپ می‌شوند! محصولات این کمپانی در مقایسه با ساخت گوشی‌های سفارشی هزینه‌ی به مراتب کمتری نیز دارد.

استفاده از محصولات Normals تنها مستلزم ثبت تصاویری از گوش براساس الگوی توضیح داده شده در اپلیکیشن اختصاصی Normals بوده و فقط لازم است تا کاربر پس از پرداخت مبلغ، تصاویر را به این کمپانی ارسال کند تا پس از 48 ساعت هدفون خود را تحویل بگیرد. برای ضمانت کیفیت محصول، درصورت عدم تطابق هدفون با گوش کاربر، نمونه‌ای جدیدی بدون دریافت هزینه ساخته شده و برای کاربر ارسال خواهد شد.

لینک دانلود ویدئو

در زمان سفارش می‌توان رنگ جز به جز این هدفون را انتخاب کرده و حتی نام خود را برای هک شدن روی قاب این هدفون‌ها درخواست کنید. Normals امکان انتخاب نوع سیم را نیز در اختیار کاربر گذاشته است.

اما اپلیکیشن اختصاصی برای ثبت تصاویر گوش کاربر چگونه کار می‌کند؟ Normals از روش هوشمندانه‌ای برای ثبت تصاویر استفاده کرده است. در صورت اجرای اپلیکیشن، ابتدا از کاربر درخواست می‌شود تا با قراردادن یک سکه‌ی 25 سنتی در کنار هر یک از گوش‌ها، تصاویری را ثبت کنند. سپس اپلیکیشن با محاسبه‌ی اندازه‌ی گوش شما الگوهای نقطه‌داری را برای ثبت تصاویر از دو گوش روی صفحه‌ی نمایش قرار می‌دهد که باید مطابق آن ها به ثبت تصاویر پرداخت. پس از تکمیل این پروسه‌ و وارد کردن اطلاعات مربوط به کارت اعتباری، سفارش ثبت شده و پس از 48 ساعت به‌دست کاربر خواهد رسید.

HeadPhoneInt

Normals امیدوار است تا از موج ایجاد شده توسط کمپانی‌هایی چون Beats ‌استفاده کرده و شاهد موفقیت محصولات خود باشد که با قیمت 199 دلار به بازار عرضه می‌‌شود. چراکه کمپانی‌هایی چون Beats نشان داده‌اند که پرداخت 299 دلار برای یک هدفون آنچنان که تصور می‌شود، زیاد نیست.

این کمپانی در نظر دارد تا در اواخر مرداد ماه فروشگاه خود را در انگلستان راه‌اندازی نماید. این کمپانی برای ساخت این فروشگاه، فروشگاه‌های اپل را الگوی خود قرار داده است. همچنین می‌توان با مراجعه به این فروشگاه، هدفون‌های مورد نظر خود را با تمامی گزینه‌های موجود در اپلیکیشن این کمپانی سفارش داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات