با UE Air لاجیتک آیفون خود را به یک اسپیکر قدرتمند مجهز کنید

دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
UE Air یک اسپیکر قدرتمند است که توسط لاجیتک به صورت اختصاصی برای آی‌دیوایس‌های اپل طراحی شده است. این ابزار با قابلیت Airplay اپل سازگار بوده و امکان اتصال چندین ابزار به آن وجود دارد. در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت لاجیتک تا کنون لوازم جانبی متعددی با کاربری‌های مختلف برای ابزارهای همراه مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها تولید کرده است. این ابزارها شامل انواع کاور، صفحه کلید، استند، دوربین و بلندگو می شوند که مخصوص محصولات شرکت اپل و ابزارهای اندرویدی طراحی شده‌اند. یکی از این ابزارهای جانبی بلندگوهای مخصوص ابزارهای اپل هستند. UE AIr یکی از جدیدترین ابزارهای جانبی آیفون و آیپد است که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.

این بلندگو به صورت اتصال بی سیم و از طریق پلتفرم جریانی چندرسانه ای Apple Airplay به ابزارها متصل می شود. به واسطه این پلتفرم قابلیت اتصال به ابزارهای iOS و نرم افزار iTune برای UE Air فراهم می‌گردد که توانایی پخش با کیفیت بسیار بالا و انتقال بدون تاخیر صدا را دارد. همچنین می توان به صورت همزمان چند ابزار را به صورت بی سیم به این بلندگو متصل کرد. دیگر بلندگوهای بی سیم معمولا از طریق اتصال بلوتوث عمل انتقال داده ها را انجام می دهند که پهنای باند محدودی دارد و کارایی و راندمان آن به اندازه Apple Airplay نیست.

طراحی UE Air دقیقا همان چیزی است که از لاجیتک انتظار داریم و بر اساس استانداردی است که ابزارهای جانبی محصولات اپل باید داشته باشند. علاوه بر صدای دینامیک قدرتمند و فراگیر، بدنه خمیده این بلندگوی مشکی رنگ با تمامی فضاهای یک خانه یا محیط عمومی سازگاری دارد. علاوه بر قابلیت اتصال بی سیم، در قسمت زیرین UE Air یک پایه کشویی طراحی شده است که در مواقع نیاز می توانید آن را باز کنید و ابزار خود را مستقیما روی آن سوار کنید. در این حالت عمل شارژ نیز صورت خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات