+Yoga Tablet 10 HD تبلتی برای کسانی که از شارژ کردن بیزارند

دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
باتری‌ها مهم‌ترین نقش را در ابزارهای قابل حمل ایفا می‌کنند. طبیعتا همه ما آروزی داشتن باتری قدرتمند را داریم تا همواه ابزارهایمان روش بمانند. تبلت‌ها به دلیل داشتن نمایشگرهای بزرگ به طبع مصرف انرژی بالایی دارند، از این رو نیاز به داشتن باتری با ظرفیت بالاتر حتی بیشتر هم احساس می‌شود. ظاهرا شرکت لنوو با تجهیز کردن +Yoga Tablet 10 HD  به یک باتری قدرتمند تا حدودی از نگرانی‌های مربوط به طول عمر باتری کاسته است.
تبلیغات

درحالیکه  +Yoga Tablet 10 HD ایرادات جزئی دارد،  وقتی بحث طول عمر باتری در میان باشد هیچ رقیبی را پیش روی این تبلت نمی‌توان یافت، در واقع عملکرد باتری این تبلت فوق‌العاده است.

+Yoga Tabler 10 HD به یک باتری ۹۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. طراحی استوانه‌ای، امکان بکار گیری باتری حجیم را در این تبلت فراهم ساخته تا یوگا تبلت ۱۰ اچ‌دی پلاس به رکورد فوق‌العاده ۱۸ ساعت طول عمر باتری دست یابد.

تجربه افرادی که با این دستگاه کار کرده‌اند می‌گوید که طول عمر باتری این تبلت خیلی فراتر از ۱۸ ساعت است و طبق تجربه‌ای که از کار کردن با این تبلت به دست آورده حتی طول عمرباتری نزدیک به ۱۸  ساعت هم نیست و اغلب اوقات به بیش  از  ۱۹ ساعت می‌رسد. همچنین در مصرف روزانه عادی و با نهایت شدت روشنایی نمایشگر، این تبلت می‌تواند تا ۵ روز بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند.

+Yoga Tablet 10 HD از نظر طول عمر باتری از هر ابزار قابل حملی که تا کنون داشته‌اید عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد. حتی با نهایت شدت روشنایی در شرایطی که نمایشگرمدام روشن باشد، این تبلت قادر است براحتی تا ۶ الی ۷ ساعت دوام بیاورد.

به طور خلاصه می‌توان گفت بهترین تبلت در بازار از نظر طول عمر باتری همین تبلت یوگا است. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که همواره امکان شارژ کردن تبلت را ندارید یا اینکه دوست ندارید به طور منظم تبلت‌تان را شارژ کنید، +Yoga Tablet 10 HD برای شما ساخته شده است.

طبیعتا، +Yoga Tablet 10 HD زمان نسبتا زیادی را برای شارژ شدن نیاز دارد که نسبت به ظرفیت باتری بالایش به نظر منصفانه است. مثل خیلی تبلت‌های دیگر این تبلت هم هنگام شارژ شدن داغ می‌شود، البته گرمای حاصل از آن آزار دهنده نیست و مشکل جدی محسوب نمی‌شود.

 یوگا تبلت +HD برای اشخاصی مناسب است که دغدغه‌ی اصلی‌شان باتری است. این تبلت دارای مشکلاتی در برخی از بخش‌ها است ولی اگر تنها باتری را در نظر بگیریم می‌توان به آن رای مثبت داد. تبلت یوگا ۱۰ اچ‌دی پلاس چند روزی شما را بدون اینکه نیاز به شارژ مجدد داشته باشد همراهی می‌کند و می‌توانید مطمئن باشید که در بین گجت‌های شما آخرین دستگاهی است که شارژش تمام می‌شود!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات